Gå til innhold

Nytt kjøkken - gjøre selv?

Anbefalte innlegg

Gjest takknemlig for svar :D

Lyst på ny kjøkkeninnredning, men ønsker ikke å bruke 100 000 på det.

Noen her som har erfaring med å sette opp kjøkken selv?

Tenkte f.eks. fra IKEA. Nå er IKEA langt unna oss, men går det an å få fraktet kjøkkendelen til andre steder i landet?

Noen andre kjøkkenleverandører dere anbefaler?

Liker en halvmoderne klassisk stil, altså ikke de for moderne, men heller ikke rosemalte greier heller om dere skjønner. Syns lakkert trehvit er fint, kanskje noe glass... og mørk benkeplate. Har komfyr og kjøleskap, så ønsker i første omgang ikke noe innbygningsgreier.

Er det lett å montere selv? Er bruksanvisningene lette å følge?

Og prisen? middels stor kjøkken.... benk på to vegger.

Det er lagt fliser over kjøkkenbenken vi har nå,

men ser det er moderne med sånn stålgreier over benken... hvordan festes denne? Kan man ha den utenpå den flisen som allerede er der, eller må man rive vekk flisene først?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360292-nytt-kj%C3%B8kken-gj%C3%B8re-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

Vi har Ikea-kjøkken som vi monterte selv. Det gikk helt smertefritt. Jeg monterte alle skapene og min mann satte dem opp, uten problemer. Vi har en slik liten elektrisk skrutrekker, den var veldig kjekk. Bruksanvisningene var veldig greie å følge, og det var rikelig med skruer og slikt med.

Vi bestilte kjøkkenet levert hjemme hos oss, det kostet vel et par tusen ekstra, men vi syntes det var en grei pris å betale for å slippe å gå på Ikea en hel dag og plukke kjøkken.

Null problem å montere selv. :o) Men vær forberedt på at dersom du kjøper vask på Ikea så kan rørlegger finne på å nekte å montere den - dårlig kvalitet visst. Jeg var klar over dette og kjøpte vasken et annet sted.

Rørleggeren monterte min IKEA-vask uten å mukke. Han var bare overgitt på at jeg hadde valgt italiensk keramikk, uavhengig av hvor jeg hadde kjøpt den. Men jobben gjorde han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...