Gå til innhold

Slutt på behandling

Anbefalte innlegg

Hei

Sist jeg var hos psykologen så mente hun at nå kunne vi avslutte behandlingen. Siste nedtur var i oktober og etter det så satte hun meg på Lamictal (200), nosinan (ved behov), cipralex (15) og Seroquel Depot (700)

Jeg ble veldig usikker og mange tanker går rundt i hodet mitt. Jeg har ikke gjort noe "dumt", foruten og prøve og slutte med medisiner siden 2009. Kommer jeg nå til og klare dette? Har vært trygt og ha timer der for det har liksom holdt meg litt "tilbake".

Er dette en normal reaksjon? Og hvordan syntes du jeg skal ordne meg etter dette? Hun kom ikke med noen plan videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360330-slutt-p%C3%A5-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fikk endret fokus

Jeg ble også avsluttet hos behandler på DPS og følte meg litt usikker. Men for meg ble det en endring til noe positivt, jeg fikk flyttet fokuset mer utover og fikk et mer distansert forhold til sykdom og behandling.

Brukte fastlegen en del i begynnelsen men sjelden nå. Mest for resepter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...