Gå til innhold

– Ingen vet hva barna har tråkket i

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Det er stor forskjell mellom butikkene når det gjelder hygiene. Den ene butikken der jeg bor vasker alle kurvene med såpe hver uke. Den andre er groskitten, aner ikke om de vasker kurvene noensinne...

''Den andre er groskitten, aner ikke om de vasker kurvene noensinne...

''

Kiwi?

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

4

• laban

3

• hidi, the scorpion

3

• Angustia

3

Mine unger står/sitter i handlekurven.

Jeg har aldri reagert, eller tenkt over det når jeg har sett andre gjøre det heller. Jeg kommer kanskje til å se litt ekstra på handlekurven neste gang, men litt dritt tåler vi da. ;)

*Dukker ned*

Jeg og. Folk som ikke vil at unger skal stå i handlevogna vet ikke hva for et helvete de ber om på butikken... :0) Mine tvillinger i fri utfoldelse på øverste hylle. De hadde TIGGET meg om å putte dem tilbake i kørja!

Jeg og. Folk som ikke vil at unger skal stå i handlevogna vet ikke hva for et helvete de ber om på butikken... :0) Mine tvillinger i fri utfoldelse på øverste hylle. De hadde TIGGET meg om å putte dem tilbake i kørja!

De ansatte støtter deg:

http://vilduhapose.blogspot.com/2009/11/hatobjekt-nr-1.html

Gjest Elextra

''Men selv om maten er emballert, vil man jo ofte sette varene fra seg _med emballasjen på: i skap og kjøleskap ;-)''

Huff ja, det er urovekkende - godt jeg desinfiserer alle skap, alle spiseredskaper og all mat hver dag ;-p

''godt jeg desinfiserer alle skap, alle spiseredskaper og all mat hver dag ''

Hehe. Ja, jaggu godt vi er såpass påpasselige.

Annonse

''Det er jeg enig i. Det er ofte de ser grusomme ut. Jeg holder på håndtaket alltid i enden når jeg bruker de. De er ekle.''

Hvorfor hjelper det å holde håndtaket i enden om vogna / korga likevel er befengt med hundebæsj og andre uhumskheter?

Det meste av mat vi kjøper i kolonial i Norge er i emballasje. Frukt & grønt kan vi emballere sjøl. Forøvrig er vel da problemet større med de X-antall personer som har tatt på varene før..

Med mindre man har et svekka immunforsvar tror jeg det er meir helseskadelig å bekymre seg for handlevognene enn maten og alt det andre vi daglig utsetter oss for.

HELT ENIG!

Får være grenser for hvor hysteriske man skal være...

Faktum er at de fleste mennesker tåler langt mere skitt og bakterier enn det vi vanligvis eksponeres for.

Tvert imot gjør vi oss selv en bjørnetjeneste ved å være "for rene", og ved å unngå flest mulig bakterier.

Da får vi jo dårligere immunforsvar. Og resultatet er at vi faktisk blir mere syke av å unngå alt som vi er redde for å bli syke av...

HELT ENIG!

Får være grenser for hvor hysteriske man skal være...

Faktum er at de fleste mennesker tåler langt mere skitt og bakterier enn det vi vanligvis eksponeres for.

Tvert imot gjør vi oss selv en bjørnetjeneste ved å være "for rene", og ved å unngå flest mulig bakterier.

Da får vi jo dårligere immunforsvar. Og resultatet er at vi faktisk blir mere syke av å unngå alt som vi er redde for å bli syke av...

''Og resultatet er at vi faktisk blir mere syke av å unngå alt som vi er redde for å bli syke av...

''

Ja, og i tillegg er det en del som får tvangstanker rundt hygiene, håndvask og redsel for bakterier... Og man kan ramle på bussen, fordi man er redd for å holde seg fast i stangen som andre har tatt på med hendene fulle av bæsj og fæle sykdomsbakterie :-)

Mine unger står/sitter i handlekurven.

Jeg har aldri reagert, eller tenkt over det når jeg har sett andre gjøre det heller. Jeg kommer kanskje til å se litt ekstra på handlekurven neste gang, men litt dritt tåler vi da. ;)

*Dukker ned*

Har aldri tenkt over det jeg heller. :o)

Endelig en fordel for oss med små husholninger som bor i by:) Jeg passerer en lavprisbutikk når jeg spaserer fra jobb og handler litt i en nett liten HÅNDHOLDT kurv nesten daglig, ingen hundebæsj i min krurv altså (om ikke Paris-Hilton-lookalike-babesene rett og slett setter HELE bikkja i dem da??) Det er risikosport å leve :)

Hahaha, ikke sant! ;)

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg ser ikke problemet. Jeg legger aldri upakket mat ned i vogna. Nå er jeg expresshopper på OBS og da legges alt rett i plastposene som jeg har i vogna. Enda mindre sjanse for contamination.

Hysteri, er en mye verre sykdom!

Jeg røyker, men ingen av mine tre barn har astma...

Verre... Jeg har mistet smaksansen også:(

Det er helt forferdelig!

Men takk for at du spør, nick;)

hidi:

Jeg fikk ikke med meg begynnelsen av dette, men var det slik at du fallt og slo hodet?

Har du tatt MR av hodet, for å sjekke for blødninger, og lignende?

God bedring!

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion

hidi:

Jeg fikk ikke med meg begynnelsen av dette, men var det slik at du fallt og slo hodet?

Har du tatt MR av hodet, for å sjekke for blødninger, og lignende?

God bedring!

Med vennlig hilsen

Alvorlig hjernerystelse, med utvendig og innvendig blødninger, brudd på hjerneskallen ved høyre øre. Har fremdeles utvendig sårskorpe på 5cm, pluss 5 cm...

Fikk ikke skikkelig behandling før femte dag etter skaden, da ble jeg hentet av ambulanse og innlagt på sykehus.

Nå sitter jeg her med halv hørsel på høyre øre, og har ikke lukte eller smakssans....

Har tatt både CT og MR på sykehuset;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...