Gå til innhold

Støtter du asylsøkerene i Oslo Domkirke?

Anbefalte innlegg

De oppholder seg ulovlig i landet, det burde vært straffbart. De kan velge å reise tilbake frivillig. Så slipper de å sitte internert. Det er deres valg.

Det hadde sikkert du også gjort hvis du var i deres situasjon..?

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• petter smart

7

• Angustia

4

• hidi, the scorpion

2

Det hadde sikkert du også gjort hvis du var i deres situasjon..?

Selvfølgelig hadde jeg ikke reist frivillig. Uansett om jeg kom hit fordi jeg fryktet for mitt liv eller av økonomiske grunner.

Og nettopp derfor må vi ha et ris bak speilet. Det mest praktiske er internering helt til de reiser tilbake.

Gjest Duen Pollyana

Nå er det ingen som har nevnt vidåpne grenser, så du er tydeligvis redusert til stråmannsargumentasjon, siden du ikke har argumenter.

Den sedvanlige hersketeknikken fra deg når du selv har sluppet opp for argumenter.

Gjest Duen Pollyana

Joda, enig i det, men akkurat her er det ikke behandlingstiden som er problemet, men at det vitterlig ikke er noe sted å sende dem i overskuelig fremtid.

Og da er det egentlig bedre at de jobber og betaler skatt, i stedet for at de går på veggen på et asylmottak.

Med vennlig hilsen

'' men at det vitterlig ikke er noe sted å sende dem i overskuelig fremtid.''

De kan selv velge å reise. Hvis de ikke gjør det bør de settes i interneringsleir.

Annonse

'' men at det vitterlig ikke er noe sted å sende dem i overskuelig fremtid.''

De kan selv velge å reise. Hvis de ikke gjør det bør de settes i interneringsleir.

Det strider mot den norske Grunnloven å straffe folk som ikke har brutt noen lov.

Selvfølgelig hadde jeg ikke reist frivillig. Uansett om jeg kom hit fordi jeg fryktet for mitt liv eller av økonomiske grunner.

Og nettopp derfor må vi ha et ris bak speilet. Det mest praktiske er internering helt til de reiser tilbake.

Det strider mot den norske Grunnloven å straffe folk som ikke har gjort noe galt.

Annonse

Ja, for det ville jo du gjort?

Selvfølgelig ikke. Jeg ville heller bodd i rike Norge og utnyttet mulighetene her. Men vi kan ikke ta imot alle som vil hit. Og disse har fått vurdert asylsøknadene sine og disse er avvist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...