Gå til innhold

iPad app

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke jeg i alle fall. Det fungerer dårlig på iPhone. iPadhar jeg ikke, men prinsippene et vel ganske så like.

Da er det noe fundamental galt med DOL. DOL er ikke en kontor applikasjon. Det er ikke meningen at vi skall sitte på en kontorpult for å skrive her. Men lett hengslengt i sofaen med en kaffekopp eller annet godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360426-ipad-app/#findComment-3115801
Del på andre sider

Da er det noe fundamental galt med DOL. DOL er ikke en kontor applikasjon. Det er ikke meningen at vi skall sitte på en kontorpult for å skrive her. Men lett hengslengt i sofaen med en kaffekopp eller annet godt.

Ja, men det er da ikke noe krav om at du skal kunne bruke alle nettsider med en mobil eller iPad. Hva er feil med en bærbar PC? DOLs nettlesere støtter ikke nødvendigvis de samme funksjonene i en nettside som fx en nettleser på PC gjør. Det er jo en grunn til at nettavisene har egne versjoner for smartmobiler og vanlig mobil.

Det blir nok vei i vellinga så snart HTML5 blir mer utbredt og alle går over til det. Enn så lenge vil ikke alt fungere på smartmobil eller lesebrett. Jeg vil gjette at dette er et teknisk spørsmål, der økonomi igjen også spiller en rolle, det tar tid å utvikle et nytt konsept som støtter alle tenkelige dippedutter der ute. Det er nå helst oss det er noe fundamentalt feil med hvis vi ikke skjønner dette. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360426-ipad-app/#findComment-3116021
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...