Gå til innhold

SMS-konkurranser på tvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kjenner du Bookworm litt lite, tonie;)

Mulig det, men hun framstår ikke som noen stor humorist. Ikke vil hun bli kjent med meg heller, så da går jeg kanskje glipp av mye moro? Huff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''du har det med å ta ting litt vel bokstavlig.''

...for ikke å si "book"-stavelig ;-)

Hehe. At ikke jeg kom på den selv! Jeg er visst ikke i slaget i dag:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Mulig det, men hun framstår ikke som noen stor humorist. Ikke vil hun bli kjent med meg heller, så da går jeg kanskje glipp av mye moro? Huff.

'' så da går jeg kanskje glipp av mye moro? Huff.''

Det gjør du, men alt kan rettes opp;)

Skrevet

Ikke mobbe Bookworm, synes hennes svar var helt på sin plass!

Dette er da bare vennskaplig erting. Jeg har avlagt mobbeløftet, faktisk:)

Skrevet

Ikke mobbe Bookworm, synes hennes svar var helt på sin plass!

Det var da ikke mobbing - bare påpeking av et passende ordspill.

Dette minner meg litt om da Valgerd Svarstad Haugland var med på Nytt på Nytt og ble meget opprørt over noen av kommentarene til Knut Nærum om hennes daværende regjeringskollegaer...;-)

Lighten up, girls! :-)

Skrevet

''Jeg har avlagt mobbeløftet, faktisk:)

''

Hvem har du lovet å mobbe?

;)

Skrevet

''

;)

Hysj!

hidi, the scorpion
Skrevet

Derfor jeg sier det kan lett rettes opp;)

Vi tåler litt erting her på DOL;)

Skrevet

''

;)

Eventuelt hvilken mobber skal hun løfte?

Er mobbeløft noe alla mullahløft, kanskje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var da ikke mobbing - bare påpeking av et passende ordspill.

Dette minner meg litt om da Valgerd Svarstad Haugland var med på Nytt på Nytt og ble meget opprørt over noen av kommentarene til Knut Nærum om hennes daværende regjeringskollegaer...;-)

Lighten up, girls! :-)

Det var ironisk ment, morsan;)

Har folk her glemt _ironi_?

Skrevet

Eventuelt hvilken mobber skal hun løfte?

Er mobbeløft noe alla mullahløft, kanskje?

''Er mobbeløft noe alla mullahløft, kanskje?

''

Haha.

Jeg tror Tonie løfter litt i smug stadig vekk. Men kanskje ikke en mullah?

Skrevet

Det var ironisk ment, morsan;)

Har folk her glemt _ironi_?

Talkin' to me? ;-)

Skrevet

For det første, så oppfattet jeg ikke noe av det som er skrevet over her som mobbing:-)

At jeg ikke er noen stor humorist, kan jeg nok også være enig med deg i, men jeg kan godt og ofte være med på en spøk, hvis utgangspunktet ligger til grunn for det. Ofte skjer ikke det her inne, da jeg som utgangspunkt er her for å diskkutere, og da blir det ofte litt bokstavelig tolket (spes. iom vi bare skriver her inne)...

Men hadde du møtt meg face to face, og sett hvordan jeg og mannen f.eks. holder på med tanke på ironi og sleivbemerkninger, hadde du nok blitt overrasket;-) Mulig jeg tok ditt innlegg her for seriøst og bokstavelig, jeg så ikke helt morsomhetene i det, om det er min eller din feil skal forbli usagt;-) Jeg svarer også gjerne bare på innlegg jeg finner interessante (hvis jeg ikke er ute litt småprating), de innleggene omhandler gjerne litt seriøse temaer, og dermed er ikke spøk helt på sin plass - dermed oppdattes jeg nok som seriøs og humørløs her inne...:-)

Skrevet

''Er mobbeløft noe alla mullahløft, kanskje?

''

Haha.

Jeg tror Tonie løfter litt i smug stadig vekk. Men kanskje ikke en mullah?

Mobbeløfter, løftemobber, lobbemøfter, møftelobber eller mullamobbeløfter? Jeg vet ikke helt hva jeg gjør og har gjort, men jeg har sikkert gjort det...:/

Skrevet

For det første, så oppfattet jeg ikke noe av det som er skrevet over her som mobbing:-)

At jeg ikke er noen stor humorist, kan jeg nok også være enig med deg i, men jeg kan godt og ofte være med på en spøk, hvis utgangspunktet ligger til grunn for det. Ofte skjer ikke det her inne, da jeg som utgangspunkt er her for å diskkutere, og da blir det ofte litt bokstavelig tolket (spes. iom vi bare skriver her inne)...

Men hadde du møtt meg face to face, og sett hvordan jeg og mannen f.eks. holder på med tanke på ironi og sleivbemerkninger, hadde du nok blitt overrasket;-) Mulig jeg tok ditt innlegg her for seriøst og bokstavelig, jeg så ikke helt morsomhetene i det, om det er min eller din feil skal forbli usagt;-) Jeg svarer også gjerne bare på innlegg jeg finner interessante (hvis jeg ikke er ute litt småprating), de innleggene omhandler gjerne litt seriøse temaer, og dermed er ikke spøk helt på sin plass - dermed oppdattes jeg nok som seriøs og humørløs her inne...:-)

Jaja, det bør jo ikke holdes mot deg. Det er vel helst min bruk av dol det er noe å utsette på. Jeg kobler ut det meste av alvorsgener i kroppen når jeg går inn her. I just wanna have fun, for livet er trist nok som det er. Men da blir jeg jo litt småirritert på alle som ødelegger illusjonen ser du, og som insisterer på å mase om kjedelige detaljer.

Det er bra at du er seriøs. Seriøs er bra, men enda bedre med snert og en bitteliten smule humor. Er du med nå?;)

Skrevet

Jeg var med på en slik konk for 4-5 år siden. Da kostet det 20 kroner pr. melding. Jeg fikk meg en Mac for 40 spenn og syntes det var en okei pris :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...