Gå til innhold

Hvilke solbriller har du i år?

Gjest må ha nye dollebriller, ikke skibriller

Anbefalte innlegg

Gjest må ha nye dollebriller, ikke skibriller
Skrevet

Hva er in, og hva er out?

Videoannonse
Annonse
Gjest Modern77
Skrevet

Jeg driter i hva som er in/ut så lenge jeg kler de. Jeg kler nemlig ytterst få solbrillefasonger, så skulle jeg fulgt moten slavisk fra år til år hadde jeg ikke sett ut.

Skrevet

Her i huset er det fryktelig in å bruke solbrillene vi kjøpte i fjor ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

LOL;)

Her i huset brukes de vi kan finne...;))

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

He he, jeg tenkte det samme, men siden jeg stort sett har pleid å kjøpe billig, har jeg en del par.

Men i fjor kjøpte jeg merkebriller for første gang og de har jeg tenkt å ha i mange år :-)

Skrevet

Også på solbrillefronten er det 80-tallet som gjelder. Jeg spår dessuten mange neser med pilotbriller og mange John Lennon-lookalikes rundt påsketider... :)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg har de solbrillene jeg kjøpte i fjor....

Skrevet

Vet ikke helt hva som er IN i år, men jeg bruker mine fra i fjor, og året før der. ;)

Prada, Vogue og favorittene mine som kostet hundre kroner på gata. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...