Gå til innhold

Spørsmål om vaffelrumper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Elextra

''Legg dere det på minnet, 19-åringer. Tren for å unngå å få det. Ikke sånn å forstå at det er noen verdenskrise, da. For all del.''

Jeg er seks år eldre enn 19, men har hatt fokus på dette lenge. Jeg har bestandig hørt at dersom man først har fått cellulitter så er det så og si umulig å bli kvitt det igjen. Derfor jobber jeg hardt for å ikke få det, og so far so good.. men gruer meg til dagen jeg får det, for det kommer vel en dag uansett. Det er en kjip tanke :-/

Mye kan sies om kroppen min, og spesielt slank er jeg dessverre ikke for tiden, men akkurat celluliter har jeg aldri hatt *banker i bordet*. Så tror det har mye med genetikk å gjøre. Eventuelt at jeg trente svært mye i barndom og ungdom.

Hehe. Kanskje jeg også har det uten å vite om det? Vaffelrumpe er et herlig ord, men hva er det egentlig? En med groper i, eller en med vaffelhjertefasong?:)

Litt begge deler tenker jeg... ;0) Og undres på om menn setter standard etter egen rumpe.. da sliter de fleste litt. JEG synes jo vaffelrumpe er en smule ulekkert. Men menn er jo som kjent rare dyr så.

Annonse

Gjest Elextra

Litt begge deler tenker jeg... ;0) Og undres på om menn setter standard etter egen rumpe.. da sliter de fleste litt. JEG synes jo vaffelrumpe er en smule ulekkert. Men menn er jo som kjent rare dyr så.

''JEG synes jo vaffelrumpe er en smule ulekkert''

Hva er egentlig vaffelrumpe?

''Legg dere det på minnet, 19-åringer. Tren for å unngå å få det. Ikke sånn å forstå at det er noen verdenskrise, da. For all del.''

Jeg er seks år eldre enn 19, men har hatt fokus på dette lenge. Jeg har bestandig hørt at dersom man først har fått cellulitter så er det så og si umulig å bli kvitt det igjen. Derfor jobber jeg hardt for å ikke få det, og so far so good.. men gruer meg til dagen jeg får det, for det kommer vel en dag uansett. Det er en kjip tanke :-/

Jeg skjønner godt at celulitter ikke er noe man ønsker seg, men personlig synes jeg det er styggere når selve rumpa eller lårene er slappe. Det er ikke så farlig med litt groper i huden, man kan jo likevel se fin ut med klær på.

Men jeg har alltid gjort som deg: tenkt forebyggende. I alle år har jeg brukt hampvott på problemområdene på baksiden av lårene, og det har øyensynlig vært lurt. Pluss at jeg alltid har trent en del. Motbakkeløping er for øvrig utmerket for å få markert og fast rumpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...