Gå til innhold

Mariskålene fra Iittala?

Anbefalte innlegg

Gjest god ide, eller?

Jeg synes den jeg har er søt, og setter te-lys oppi, eller legger godteri i skåla. Nå tenkte seg å ønske meg flere, i forskjellige farger. Jeg ser for meg at det er stilig å bruke de som dessertskål også (det er vel strengt tatt dessertskål de er ment å være?) Se for deg et bord med 6 personer som skal ha is, så dekkes det på med 6 like skåler, men alle er i ulike farger.

http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/en/products_eating_serving_maribowl

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360491-marisk%C3%A5lene-fra-iittala/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Var nok de røde som apellerte til meg. Er ikke så nøye for meg hva de koster. Liker billig, jeg. :)

Jeg har de røde kjøpt på Obs eller Kitchn. Det er de samme, Lenaskåler kaller de det. Kvaliteten er veldig god på dem, og jeg er veldig fornøyd. Ser ingen grunn til å betale mange ganger mer for ittala. Man må se grundig etter for å se forskjell.

Jeg har de røde kjøpt på Obs eller Kitchn. Det er de samme, Lenaskåler kaller de det. Kvaliteten er veldig god på dem, og jeg er veldig fornøyd. Ser ingen grunn til å betale mange ganger mer for ittala. Man må se grundig etter for å se forskjell.

Takk for tips, da har jeg noe å se etter neste gang jeg drar på Obs.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...