Gå til innhold

Mariskålene fra Iittala?

Anbefalte innlegg

Gjest god ide, eller?
Skrevet

Jeg synes den jeg har er søt, og setter te-lys oppi, eller legger godteri i skåla. Nå tenkte seg å ønske meg flere, i forskjellige farger. Jeg ser for meg at det er stilig å bruke de som dessertskål også (det er vel strengt tatt dessertskål de er ment å være?) Se for deg et bord med 6 personer som skal ha is, så dekkes det på med 6 like skåler, men alle er i ulike farger.

http://www.iittala.com/web/Iittalaweb.nsf/en/products_eating_serving_maribowl

Videoannonse
Annonse
Gjest ksksfff
Skrevet

Eller du kan gå på Kitchn og kjøpe billigvarianten til 70 kr. kan ikke se forskjell, om du ikke er opptatt av merket.

Skrevet

God idé, men kjøp heller kopien for en brøkdel av prisen. Jeg har både en fra Ittala og en som er kjøpt på en eller annen billigbutikk og de er identiske.

Skrevet

Litt på siden her ... Har aldri sett akkurat disse før, og FY SØREN så fine som de røde var! :)

candyqueen_83
Skrevet

Litt på siden her ... Har aldri sett akkurat disse før, og FY SØREN så fine som de røde var! :)

Jeg så de hadde røde og dus lilla på Europris i stad til 69kr stk. Og de er prikk like. Tykke og tunge de også.

Skrevet

Jeg har en i brunt/sand. Vet ikke hva jeg skal bruke den til, men fine er de!

Gjest god ide, eller?
Skrevet

De røde (litt mørkrød), i kopivare "Lena skål", koster 39 på Obs.

Flere andre farger koster 35 på Skeidar.

Skrevet

Jeg så de hadde røde og dus lilla på Europris i stad til 69kr stk. Og de er prikk like. Tykke og tunge de også.

Var nok de røde som apellerte til meg. Er ikke så nøye for meg hva de koster. Liker billig, jeg. :)

Skrevet

Det får jeg sannelig sjekke opp neste gang jeg drar på Obs, frode røde var bare nydelige!

Skrevet

Det får jeg sannelig sjekke opp neste gang jeg drar på Obs, frode røde var bare nydelige!

Frode= for de .. :D

Skrevet

Var nok de røde som apellerte til meg. Er ikke så nøye for meg hva de koster. Liker billig, jeg. :)

Jeg har de røde kjøpt på Obs eller Kitchn. Det er de samme, Lenaskåler kaller de det. Kvaliteten er veldig god på dem, og jeg er veldig fornøyd. Ser ingen grunn til å betale mange ganger mer for ittala. Man må se grundig etter for å se forskjell.

Skrevet

Jeg har de røde kjøpt på Obs eller Kitchn. Det er de samme, Lenaskåler kaller de det. Kvaliteten er veldig god på dem, og jeg er veldig fornøyd. Ser ingen grunn til å betale mange ganger mer for ittala. Man må se grundig etter for å se forskjell.

Takk for tips, da har jeg noe å se etter neste gang jeg drar på Obs.

Skrevet

Det er ikke de originale da. :o) De koster 249,-. i alle fall i den størrelsen jeg kjøpte i gave en gang her.

candyqueen_83
Skrevet

Det er ikke de originale da. :o) De koster 249,-. i alle fall i den størrelsen jeg kjøpte i gave en gang her.

Hun skrev jo at det var kopi.Man ser jo ikke forskjell på dem om man ikke studerer dem ved siden av hverandre.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg er nok en snobb, for jeg liker ikke å kjøpe ting jeg vet er kopier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...