Gå til innhold

Facebook bilder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden venninnen din er tagget kan du se bilde, for da er jo bilde på hennes profil. Men du kan ikke se hele albumet fordi de resterende bildene befinner seg på en profil som du ikke er venn med.

Nei, det er visst ikke helt sånn. I noen album jeg har blitt tagget i så kan ikke mine venner se de bildene ( hvis de ikke er venn med den som eier albumet) altså har personen begrenset albumet til at kun venner kan se det. Men i noen tilfeller kan de se akkurat det bildet jeg har blitt tagget i, men ikke resten av albumet. Hva er innstillingene for dette da? det er jo ingen instillinger som heter " la venners venner se enkelte biler fra dette albumet" Hm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360502-facebook-bilder/#findComment-3116235
Del på andre sider

Nei, det er visst ikke helt sånn. I noen album jeg har blitt tagget i så kan ikke mine venner se de bildene ( hvis de ikke er venn med den som eier albumet) altså har personen begrenset albumet til at kun venner kan se det. Men i noen tilfeller kan de se akkurat det bildet jeg har blitt tagget i, men ikke resten av albumet. Hva er innstillingene for dette da? det er jo ingen instillinger som heter " la venners venner se enkelte biler fra dette albumet" Hm

Man kan stille inn hvert eneste album på enten venner eller venners venner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360502-facebook-bilder/#findComment-3116275
Del på andre sider

''I noen album jeg har blitt tagget i så kan ikke mine venner se de bildene ( hvis de ikke er venn med den som eier albumet) altså har personen begrenset albumet til at kun venner kan se det. Men i noen tilfeller kan de se akkurat det bildet jeg har blitt tagget i, men ikke resten av albumet.''

Jeg ser det som at det er akkurat dette Mary Poppins har svart deg, og det er slik det er. Dine venner som kan se dine album kan også se bilder andre har tagget deg i. Men resten av albumet har de ikke tilgang til, og da har den som eier profilen satt innstillingene til at kun venner får se albumene og bilder du er tagget i.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360502-facebook-bilder/#findComment-3116288
Del på andre sider

Annonse

bilder *de* er tagget i.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360502-facebook-bilder/#findComment-3116289
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...