Mary Poppins Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Jeg har kjøpt en stor bukett med roser for morsdag, og hadde tenkt til å levere dem idag men tror ikke jeg rekker det. Blomstene er satt opp og pakket inn så jeg vil egentlig ikke åpne den. Kan jeg bare sette de i en bøtte med vann (sammem med det papiret som dee er pakket inn i) og la de stå over natten? 0 Siter
Sør Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Vel, du :kan: selvsagt gjøre det, men ikke bare kan papiret bli stygt, men du risikerer at blomstene er pakket inn i plast, slik at blomstene ikke får vann. Med vennlig hilsen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Det går fint, men du burde vel helst ha snitta dem. Sett dem i ei bøtte i et litt kjølig rom. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 12. februar 2011 Skrevet 12. februar 2011 Er de pakket inn med papir med vann og plast om stilkene, så holder de fint til i morgen. Bare husk å snitte stilkene en gang til i morgen før blomstene settes i vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.