Gå til innhold

Gratulerer med dagen, alle mødre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk! :-)

Jeg har fått morsdagsklem av tenårinegn, og fått lov til å nusse han på kinnet flere ganger uten at han har protestert, og det er morsdagsgave god som noen :-)

''Jeg har fått morsdagsklem av tenårinegn, og fått lov til å nusse han på kinnet flere ganger uten at han har protestert, og det er morsdagsgave god som noen :-)''

Det er den ultimate gave - og en stor sjeldenhet :-)

Tusen takk! :-)

Jeg har fått morsdagsklem av tenårinegn, og fått lov til å nusse han på kinnet flere ganger uten at han har protestert, og det er morsdagsgave god som noen :-)

Fortsetter det slik kommer nok "handelstanden" til å protestere!

Med vennlig hilsen

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297599652' post='4528902]

Takk! :o)

Du er den eneste som har gratulert meg, med unntak av pusen som kom opp i dag tidlig og gav meg kos. ;o)

(guttungen er ikke hjemme da, så han er unnskyldt ;o) )

Eneste gratulasjonen jeg har fått også, Shira og jeg har tre unger.

Annonse

Eneste gratulasjonen jeg har fått også, Shira og jeg har tre unger.

Min nyslåtte 13åring husket det. Forøvrig måtte jeg nøye meg med Sør jeg og.. *knegg*

Selv med mannen i sjøen på msn. Jeg er ikke bitter.. så det så. *slenger på innbildt hår*

Min nyslåtte 13åring husket det. Forøvrig måtte jeg nøye meg med Sør jeg og.. *knegg*

Selv med mannen i sjøen på msn. Jeg er ikke bitter.. så det så. *slenger på innbildt hår*

Hehe, jeg er dritsur. Jeg ringte til og med i går og sa ifra at det var morsdag i dag og at jeg ville ha besøk. Og det var bursdagen til mora mi også så jeg synes ikke det er noe kult å være hjemme alene i dag. Jævla utakknemlige drittunger.

Hehe, jeg er dritsur. Jeg ringte til og med i går og sa ifra at det var morsdag i dag og at jeg ville ha besøk. Og det var bursdagen til mora mi også så jeg synes ikke det er noe kult å være hjemme alene i dag. Jævla utakknemlige drittunger.

Huff, Dorthe - sender deg tanker og virtuelle oppmerksomheter! *Knuskos*

Gjest sjøstjerna

Trist det der.

Dessverre er det slik at unger er til låns, og vi som mødre har ingen "krav" på våre voksne barns tid.

Gruer meg til å komme dit! (mine bor hjemme ennå)

Trist det der.

Dessverre er det slik at unger er til låns, og vi som mødre har ingen "krav" på våre voksne barns tid.

Gruer meg til å komme dit! (mine bor hjemme ennå)

Ja, det er ikke noe ok. Jeg stilte opp på alle bursdager, farsdager og morsdager med foreldrene mine og de har vært med så det er ikke det at jeg ikke har lært dem det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...