Gå til innhold

Gratulerer med dagen, alle mødre

Anbefalte innlegg

Takk, jeg kjenner jeg er barnslig, ordentlig lei meg.

Det er lov å bli lei seg selv om det "bare" er en morsdag. Jeg føler meg glemt jeg også. Til jul fikk jeg småplukk som bar preg av å ha blitt rasket sammen i all hast, helt uten omtanke, bursdagen glemte de alle sammen og nå morsdagen. Det er ingen som elsker meg, Dorthe. Ingen. Hulk! :/

Men det er nå greit. Jeg er for lik behandling av mennesker, så heretter skal ALLE tas for gitt, og jeg slipper å styre med kaker og gaver. Jeg akter å fortsette i sporet de har gått opp i år. Det blir et interessant eksperiment;)

Fortsetter under...

Det er lov å bli lei seg selv om det "bare" er en morsdag. Jeg føler meg glemt jeg også. Til jul fikk jeg småplukk som bar preg av å ha blitt rasket sammen i all hast, helt uten omtanke, bursdagen glemte de alle sammen og nå morsdagen. Det er ingen som elsker meg, Dorthe. Ingen. Hulk! :/

Men det er nå greit. Jeg er for lik behandling av mennesker, så heretter skal ALLE tas for gitt, og jeg slipper å styre med kaker og gaver. Jeg akter å fortsette i sporet de har gått opp i år. Det blir et interessant eksperiment;)

Jeg tenkte på det samme. Jeg blir like lei meg hver gang det skjer. Og jeg synes ikke voksne unger er noe snille, de tenker bare på seg sjøl. Jeg skjønner ikke at jeg har giddet å gjøre så mye for dem da de vokste opp.

VI liker jo deg!

Jeg tenkte på det samme. Jeg blir like lei meg hver gang det skjer. Og jeg synes ikke voksne unger er noe snille, de tenker bare på seg sjøl. Jeg skjønner ikke at jeg har giddet å gjøre så mye for dem da de vokste opp.

I morgen drar du ut og kjøper en stor gave til deg selv. Drit i den teite morsdagen.

Annonse

''Jeg har fått morsdagsklem av tenårinegn, og fått lov til å nusse han på kinnet flere ganger uten at han har protestert, og det er morsdagsgave god som noen :-)''

Det er den ultimate gave - og en stor sjeldenhet :-)

Klem får hegg (eller tar jeg) hver dag, men nuss på kinnet er ikke spesielt populært....;-)

''Jeg har fått morsdagsklem av tenårinegn, og fått lov til å nusse han på kinnet flere ganger uten at han har protestert, og det er morsdagsgave god som noen :-)''

Det er den ultimate gave - og en stor sjeldenhet :-)

_jeg_, ikke _hegg....

Gjest Shira :o)

Eneste gratulasjonen jeg har fått også, Shira og jeg har tre unger.

Jeg fikk klem når han kom hjem. Vi har egentlig ikke så mye markering her, jeg kjøpte dog tulipaner som sambo var bort til moren med.

(vi var jo på festligheter alle sammen her til gards i går, så ingen er så sugen på sosialt samvær ;o) )

De kunne godt ha husket på deg ja.

Jeg har ordnet litt til mamma, men det var mest for lillesøster sin skyld.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297625563' post='4529215]

Jeg fikk klem når han kom hjem. Vi har egentlig ikke så mye markering her, jeg kjøpte dog tulipaner som sambo var bort til moren med.

(vi var jo på festligheter alle sammen her til gards i går, så ingen er så sugen på sosialt samvær ;o) )

De kunne godt ha husket på deg ja.

Jeg har ordnet litt til mamma, men det var mest for lillesøster sin skyld.

Dattera ringte nå og har sett på leilighet og lagt inn bud. Oppi gata og med heis, jeg er ikke så sinna lenger.

Gjest Shira :o)

Dattera ringte nå og har sett på leilighet og lagt inn bud. Oppi gata og med heis, jeg er ikke så sinna lenger.

Good. :o)

Jeg fikk forresten roser av venninna mi i går, det var veldig hyggelig! Hun hadde kjøpt mange og delte dem med meg da jeg kom innom for å levere guttungen.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1297629240' post='4529289]

Good. :o)

Jeg fikk forresten roser av venninna mi i går, det var veldig hyggelig! Hun hadde kjøpt mange og delte dem med meg da jeg kom innom for å levere guttungen.

Jeg er så redd de skal flytte så jeg ikke kan komme på besøk, siden de skal kjøpe. Jeg vet ikke riktig hvor viktig han synes det er med heis, men dattera mi har skjønt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...