Gå til innhold

vil at sokkene skal holde sammen under vask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ikke ha det styret med å sortere sokker etter å ha vasket dem. Hva heter det jeg kan kjøpe for å sikre at de holder sammen?

Videoannonse
Annonse
Gjest tenker jeg
Skrevet

Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til.

Og du ser jo at mange benytter anledningen under vask til helt å stikke av, så jeg tenker det rettferdiggjør separeringen..

:o).

Gjest Shira :o)
Skrevet

ok, takk for tipsene:). Finnes disse i vanlige butikker også? Blir dyrt når en skal betale for porto i tillegg.

Kanskje det er like greit å bruke vanlige klesklyper?

Jeg aner ikke. Kleklyper gjør kanskje samme nytten, du kan jo forsøke.

Skrevet

Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til.

Og du ser jo at mange benytter anledningen under vask til helt å stikke av, så jeg tenker det rettferdiggjør separeringen..

Hehe, ja når man tenker sånn på det....De trenger nok litt frihet de også:)

Skrevet

Jeg synes igrunnen dette høres ut som en god ide, men jeg vet godt at hele greia kommer til å gå i vasken når nyhetens interesse har forsvunnet... Tviler på at vi gidder å feste sammen sokkene når de legges i skittentøyskurven ;)

Skrevet

Den beste måten er å kaste alle parene du har for deretter å kjøpe nye sokker. Og da kjøper du bare like. Da slipper du sorteringen.

Skrevet

Den beste måten er å kaste alle parene du har for deretter å kjøpe nye sokker. Og da kjøper du bare like. Da slipper du sorteringen.

''Og da kjøper du bare like. Da slipper du sorteringen.''

Hehe, jeg gjorde faktisk det til tenåringssønnen for et par år siden - kun svarte tennissokker til hverdagsbruk. Da slapp jeg å høre "hvor er den andre sokken??!" i 7-tida hver morgen ;-)

Skrevet

''Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til.

:o).''

LOL! Må nok revurdere sokkefordommene mine og innse at de også har egne behov og rettigheter ;-)

Skrevet

Jeg synes igrunnen dette høres ut som en god ide, men jeg vet godt at hele greia kommer til å gå i vasken når nyhetens interesse har forsvunnet... Tviler på at vi gidder å feste sammen sokkene når de legges i skittentøyskurven ;)

''men jeg vet godt at hele greia kommer til å gå i vasken når nyhetens interesse har forsvunnet... Tviler på at vi gidder å feste sammen sokkene når de legges i skittentøyskurven ;)''

*nikker gjenkjennende*

Gjest Hulderen
Skrevet

Stift sammen sokkene etter bruk. Jeg har ikke testet det ut selv, så jeg vet ikke om stiftene vil løsne under vask og ødelegge vaskemaskinen. Men ideen syns jeg er god.

Gjest få farger
Skrevet

Jeg bruker til vanlig sokker i kun tre ulike farger: svart, brunt eller beige. Det gjør det mye lettere å sortere dem.

Skrevet

ok, takk for tipsene:). Finnes disse i vanlige butikker også? Blir dyrt når en skal betale for porto i tillegg.

Kanskje det er like greit å bruke vanlige klesklyper?

Klesklyper kan rive opp klærne og de kunne ruste. Dessuten vil de lett falle av.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...