Spenol(1) Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Vil ikke ha det styret med å sortere sokker etter å ha vasket dem. Hva heter det jeg kan kjøpe for å sikre at de holder sammen? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 http://minesokker.no/sokkeklyper-sokkeclips Eller evnt en av disse: http://www.google.no/search?source=ig&hl=no&rlz=1G1ACPW_NONO414&q=sokkeklyper&aq=f&oq= 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Skrevet 13. februar 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1297596170' post='4528871] http://minesokker.no/sokkeklyper-sokkeclips Eller evnt en av disse: http://www.google.no/search?source=ig&hl=no&rlz=1G1ACPW_NONO414&q=sokkeklyper&aq=f&oq= ok, takk for tipsene:). Finnes disse i vanlige butikker også? Blir dyrt når en skal betale for porto i tillegg. Kanskje det er like greit å bruke vanlige klesklyper? 0 Siter
Gjest tenker jeg Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til. Og du ser jo at mange benytter anledningen under vask til helt å stikke av, så jeg tenker det rettferdiggjør separeringen.. ). 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 ok, takk for tipsene:). Finnes disse i vanlige butikker også? Blir dyrt når en skal betale for porto i tillegg. Kanskje det er like greit å bruke vanlige klesklyper? Jeg aner ikke. Kleklyper gjør kanskje samme nytten, du kan jo forsøke. 0 Siter
tonie Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til. Og du ser jo at mange benytter anledningen under vask til helt å stikke av, så jeg tenker det rettferdiggjør separeringen.. ). Hehe, ja når man tenker sånn på det....De trenger nok litt frihet de også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Jeg synes igrunnen dette høres ut som en god ide, men jeg vet godt at hele greia kommer til å gå i vasken når nyhetens interesse har forsvunnet... Tviler på at vi gidder å feste sammen sokkene når de legges i skittentøyskurven 0 Siter
Holmes Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Den beste måten er å kaste alle parene du har for deretter å kjøpe nye sokker. Og da kjøper du bare like. Da slipper du sorteringen. 0 Siter
Angustia Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Den beste måten er å kaste alle parene du har for deretter å kjøpe nye sokker. Og da kjøper du bare like. Da slipper du sorteringen. ''Og da kjøper du bare like. Da slipper du sorteringen.'' Hehe, jeg gjorde faktisk det til tenåringssønnen for et par år siden - kun svarte tennissokker til hverdagsbruk. Da slapp jeg å høre "hvor er den andre sokken??!" i 7-tida hver morgen ;-) 0 Siter
Angustia Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til. Og du ser jo at mange benytter anledningen under vask til helt å stikke av, så jeg tenker det rettferdiggjør separeringen.. ). ''Tja, når sokkene er dømt til evig monogami og et langt liv sammen, så synes jeg egentlig de må få litt pause fra hverandre av og til. Og du ser jo at mange benytter anledningen under vask til helt å stikke av, så jeg tenker det rettferdiggjør separeringen.. ).'' LOL! Må nok revurdere sokkefordommene mine og innse at de også har egne behov og rettigheter ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Jeg synes igrunnen dette høres ut som en god ide, men jeg vet godt at hele greia kommer til å gå i vasken når nyhetens interesse har forsvunnet... Tviler på at vi gidder å feste sammen sokkene når de legges i skittentøyskurven ''men jeg vet godt at hele greia kommer til å gå i vasken når nyhetens interesse har forsvunnet... Tviler på at vi gidder å feste sammen sokkene når de legges i skittentøyskurven ;)'' *nikker gjenkjennende* 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Stift sammen sokkene etter bruk. Jeg har ikke testet det ut selv, så jeg vet ikke om stiftene vil løsne under vask og ødelegge vaskemaskinen. Men ideen syns jeg er god. 0 Siter
Gjest få farger Skrevet 13. februar 2011 Skrevet 13. februar 2011 Jeg bruker til vanlig sokker i kun tre ulike farger: svart, brunt eller beige. Det gjør det mye lettere å sortere dem. 0 Siter
PieLill Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 ok, takk for tipsene:). Finnes disse i vanlige butikker også? Blir dyrt når en skal betale for porto i tillegg. Kanskje det er like greit å bruke vanlige klesklyper? Klesklyper kan rive opp klærne og de kunne ruste. Dessuten vil de lett falle av. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.