Gå til innhold

Skal det være nye klær?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Facinerende på mange måter, og jeg sitter igjen med flere spørsmål der ett av dem er "Har hun virkelig bevegd seg utenfor døra i disse klærne??". Spesielt kjolene utmerket her..

Hihi, hva med "vampyr-antrekket"? Det følte jeg et akutt behov for ;-)

Annonse

Jeg er nok litt sær, for jeg la nesten mest merke til at hun skal selge selskaps kjole og sommer kjole. Men hun skulle selge hettegenser og ikke hette genser, så den skal hun ha!

Det er en hette genser der også, den med blått og rødt - eh - flammemønster?

Hvis jeg skulle selge både nye og brukte klær, spesielt når det handler om singlets / T-shirts, ville jeg ha opplyst for hvert plagg om det var nytt eller brukt.

Tror ikke jeg skal ha den "paljett-toppen" i hvert fall... Noe så grusomt!

Annonse

Det er en hette genser der også, den med blått og rødt - eh - flammemønster?

Hvis jeg skulle selge både nye og brukte klær, spesielt når det handler om singlets / T-shirts, ville jeg ha opplyst for hvert plagg om det var nytt eller brukt.

Tror ikke jeg skal ha den "paljett-toppen" i hvert fall... Noe så grusomt!

1. Ja, ja, selv lynet slår ikke ned to ganger på samme sted. ;-)

2. Enig.

3. Også enig. Det er faktisk ganske mange av plaggene jeg ikke ville hatt, og ikke først og fremst fordi XS ikke er min størrelse...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...