Gå til innhold

Jeg blir nesten euforisk av å gå på ski :-)


frosken

Anbefalte innlegg

Gjest solsluker

Noe sier meg at du går i Bymarka og ikke Strindadmarka. Jeg får også mer euforiske opplevelser der. Prøvde meg i Strindamarka i går, men ikke så jeg sola, og så gikk det jo nesten bare oppover og nedover. Tror jeg tar med skia på bussen neste gang :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    24

  • Sør

    9

  • tonie

    8

  • Dory

    6

Mest aktive i denne tråden

Det går an å ta med seg hvitvin på skitur.

Ikke når man ikke har ski! :)

Jeg har hatt med meg ei flaske hvitvin på fjelltur om sommeren før. Det var veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når man ikke har ski! :)

Jeg har hatt med meg ei flaske hvitvin på fjelltur om sommeren før. Det var veldig bra.

Hm. Lurer på hvordan det ville vært å renne ned bakker etter et par glass vin. *ide*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsluker

...og nå kan jeg ha bomma totalt, for det var kanskje ikke du som var trønder :-p Jaja, det var i alle fall sånn rundt tretten minusgrader og sol her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh. Jeg blir like euforisk av hvitvin. og den kan jeg drikke et varmt og behaglig sted.

Et meget godt valg! Både av drikke og sted!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa. Det eneste som kanskje kan få meg til å ta meg meg ski er en garanti om at jeg møter på Jonas Gahr Støre der ute i løypa. Ser du noe til ham der du ferdes, eller?

Tror ikke jeg møtte Støre i dag, men man kan jo aldri helt vite hvem som skjuler seg bak en buff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også på skitur i dag, og hadde nydelig glid deler av turen. Jeg forstår ikke de som ploger i bakkene, det er jo bakkene som er halve morroa. Jeg suste avgårde ned bakkene. Skulle ønske jeg kunne spolt tilbake og rent ned en gang til. Eller 10 ganger på rad. På slutten hadde jeg en konkurranse med han bak meg, men jeg slapp han IKKE forbi meg.

Jeg liker oppoverbakkene best, og ploger nedover;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå kan jeg ha bomma totalt, for det var kanskje ikke du som var trønder :-p Jaja, det var i alle fall sånn rundt tretten minusgrader og sol her også :)

Jeg er nok ikke trønder nei, men la merke til på værmeldingen at dere har omtrent samme vær som vi har i øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke når man ikke har ski! :)

Jeg har hatt med meg ei flaske hvitvin på fjelltur om sommeren før. Det var veldig bra.

''Ikke når man ikke har ski! :)

''

Kremmmt... mener å ha lest noe om noen som fikk ski til bursdagen sin for noen år siden. Ikke det at hun ble så glad for dem, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt større behov for "nerder" enn folk som er flinke til å grave sne!

Godt valg!

Med vennlig hilsen

...også har samfunnet bruk for mennesker som er i tilstrekkelig fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg møtte Støre i dag, men man kan jo aldri helt vite hvem som skjuler seg bak en buff.

Hvis du gikk Thorleif Haugs minneløp, kan du ha møtt Støre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gikk Thorleif Haugs minneløp, kan du ha møtt Støre:-)

Tror ikke det var det jeg gjorde ;-)

Men jeg har derimot oppmontert skiprofil på kjøkkenet (med voksduk under!) slik at jeg kan sørge for god gli i dagene som kommer. Snøen er jo så kald og da glir det dårlig uten glider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...også har samfunnet bruk for mennesker som er i tilstrekkelig fysisk aktivitet.

''...også har samfunnet bruk for mennesker som er i tilstrekkelig fysisk aktivitet.''

Nå eksisterer jeg ikke for samfunnets skyld, og samfunnet har vel neppe behov for at jeg går på ski, per se?

At kan holder seg rimelig frisk/trent (for egen nytte) er en annen sak, men mener du da at man skal forby røyk?

Fysisk aktivitet kan være mye annet enn å gå på ski!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Enig! Det har vært ei fantastisk helg. Har vært på fjellet og gått på ski både lørdag og søndag med strålende solskinn begge dagene. På tirsdag tenkter vi å gå en kveldstur inn til Ullevålseter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Skientusiaster og tindrende nyfrelste minner mye om hverandre i grunnen. Jeg tror jeg holder meg til hvitvinen, jeg. *skremt*

''Jeg tror jeg holder meg til hvitvinen, jeg. *skremt*''

Men hvitvinen smaker så mye bedre _etter_ en skitur ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var det jeg gjorde ;-)

Men jeg har derimot oppmontert skiprofil på kjøkkenet (med voksduk under!) slik at jeg kan sørge for god gli i dagene som kommer. Snøen er jo så kald og da glir det dårlig uten glider.

Du hadde nok merket det hvis det var det du gjorde!

Bra med smøreprofil på kjøkkenet! Jeg hadde glider på både mine ogmannens ski før helgen og hadde bra gli og godt feste på tur i går selv om jeg ikke hadde regnet med fullt så kaldt vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er langt større behov for "nerder" enn folk som er flinke til å grave sne!

Godt valg!

Med vennlig hilsen

Det går an å ha to tanker i hodet på en gang!

Mine unger spiller instrumenter, går i operaen og går på ski! Det samme gjør vi voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Ikke når man ikke har ski! :)

''

Kremmmt... mener å ha lest noe om noen som fikk ski til bursdagen sin for noen år siden. Ikke det at hun ble så glad for dem, men...

De skia bor jo på hytta, ikke her hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

''...også har samfunnet bruk for mennesker som er i tilstrekkelig fysisk aktivitet.''

Nå eksisterer jeg ikke for samfunnets skyld, og samfunnet har vel neppe behov for at jeg går på ski, per se?

At kan holder seg rimelig frisk/trent (for egen nytte) er en annen sak, men mener du da at man skal forby røyk?

Fysisk aktivitet kan være mye annet enn å gå på ski!

Med vennlig hilsen

''Fysisk aktivitet kan være mye annet enn å gå på ski!''

Det kan det være, men jeg tenkte i dag at de som ikke liker å gå på ski ikke helt skjønner hva de går glipp av. Hva er vel vakrere enn hvite vidder, blå himmel, grønne trær og røde anorakker? Det er som å vandre i et maleri ;o) Norge på sitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...