Gå til innhold

Jeg blir nesten euforisk av å gå på ski :-)


frosken

Anbefalte innlegg

Hun gleder seg til NESTE vinter..og vi har februar..halvannen meter snø..og 18,3 minusgrader. *Ruller opp haka igjen*

Hehe, men du skjønner, jeg har brekt ankel og tror ikke jeg får gått mer på ski denne sesong.

Da er det bare å glede seg til neste vinter, knis:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    24

  • Sør

    9

  • tonie

    8

  • Dory

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletiden

Hehe, men du skjønner, jeg har brekt ankel og tror ikke jeg får gått mer på ski denne sesong.

Da er det bare å glede seg til neste vinter, knis:):)

Du har ikke tilfeldigvis kjørt i fylla på langrennski ned en slalombakke og ble overrasket over at du havnet i en bakke som "aldri tok slutt"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tilfeldigvis kjørt i fylla på langrennski ned en slalombakke og ble overrasket over at du havnet i en bakke som "aldri tok slutt"?

Nå begynner det å gå opp for meg hvorfor dolkjerringene trives med ski på beina...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nå begynner det å gå opp for meg hvorfor dolkjerringene trives med ski på beina...:)

He he, det har seg sånn at jeg fikk hjem en pasient i dag og tenkte kanskje det var hun som kjedet seg såpass mye nå at hun hadde begynt å dole, eller at det kunne være flere som likte å kjøre på ski i fylla ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, kanskje det ? :-)

Tenkte på deg tirsdagen, og skulle gjerne vært på ski, men det lot seg av ulike grunner ikke gjøre. Torsdagen, derimot - full speed! Og nå siden, lørdag, søndag og mandag, i bedagelig (og ørlite irriterende) barnetempo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Tenkte på deg tirsdagen, og skulle gjerne vært på ski, men det lot seg av ulike grunner ikke gjøre. Torsdagen, derimot - full speed! Og nå siden, lørdag, søndag og mandag, i bedagelig (og ørlite irriterende) barnetempo....

Jammen vi orket ikke på tirsdag (Var litt sliten etter jobben) og dro på torsdag i steden vi også :-)

Utrolig mange unge sprekinger oppi der altså. Regner med at de kommer fra idretstlinja på Kringsjå disse som går akkurat der?

Jeg var ikke på ski i helga. Møtte forldrene mine på lørdag og måtte vaske huset og brukte hele søndagen på det, mens mannen min gikk 5, 2 mil på ski i det fine været som var. "Sukk"

Jeg får ta det igjen til helga og håper på finvær da også. Nå skal jeg ihvertfall ut å gå tur med gåstaver for å bøte på den dårlige samvittigheta:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke tilfeldigvis kjørt i fylla på langrennski ned en slalombakke og ble overrasket over at du havnet i en bakke som "aldri tok slutt"?

Hehe, nope, jeg var helt edru og trente til birken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!! Gleder meg allerede til netse vinter, når jeg kan ta frem skia igjen.

Men du - pass på ankelen!;) (Det kan føre til ankelbrudd, som igjen fører til grubling;);))

''Men du - pass på ankelen!;) (Det kan føre til ankelbrudd, som igjen fører til grubling;);))

''

Jeg bruker høye skistøvler, og forestiller meg at jeg er _mye_ mer forsiktig enn deg i utforkjøringer ;-)

Men når jeg har gått ganske hardt i overkant av to timer, så får jeg ofte noen skarpe smerter i lårmuskelen eller nederst på leggen. Vet du hva det er?

Er det lenge til du får av gips og kan begynne forsiktig med sykkeltrening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som blei så kåt av å gå på ski sporet smelta etter henne. Til slutt ble hun utvist av løypelaget.

Ja,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men du - pass på ankelen!;) (Det kan føre til ankelbrudd, som igjen fører til grubling;);))

''

Jeg bruker høye skistøvler, og forestiller meg at jeg er _mye_ mer forsiktig enn deg i utforkjøringer ;-)

Men når jeg har gått ganske hardt i overkant av to timer, så får jeg ofte noen skarpe smerter i lårmuskelen eller nederst på leggen. Vet du hva det er?

Er det lenge til du får av gips og kan begynne forsiktig med sykkeltrening?

Gipsen er faktisk av allerede. Tok av den etter 2,5 uker, og da fikk jeg en slags skinne. Den kan jeg gå litt på. Den kan taes av om natten:)

Skal på kontroll neste uke. Da er det forhåpentligvis tipp topp, og jeg kan starte forsktig på sykkelrulla (håper jeg).

Ikke for å skremme, men jeg hadde faktisk ikke mye fart i fallet. Men ploget, og satte meg i fasti snøen, og på den måten ble ankelen vridd. Men det er sjelden slik skjer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Men du - pass på ankelen!;) (Det kan føre til ankelbrudd, som igjen fører til grubling;);))

''

Jeg bruker høye skistøvler, og forestiller meg at jeg er _mye_ mer forsiktig enn deg i utforkjøringer ;-)

Men når jeg har gått ganske hardt i overkant av to timer, så får jeg ofte noen skarpe smerter i lårmuskelen eller nederst på leggen. Vet du hva det er?

Er det lenge til du får av gips og kan begynne forsiktig med sykkeltrening?

Ang smerter: Jeg er ikke helt sikker. Har du gått mye på ski tidligere, eller har du mest syklet tidligere? For kanskje det er uvant for musklaturen?

Jeg får vondt i leggene når jeg jogger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang smerter: Jeg er ikke helt sikker. Har du gått mye på ski tidligere, eller har du mest syklet tidligere? For kanskje det er uvant for musklaturen?

Jeg får vondt i leggene når jeg jogger...

Jeg har gått mye på ski de siste vintrene. Det som forundrer meg med disse smertene er at de er så skarpe og så distinkte. Har dn fysioterapeut jeg kan spørre, så jeg finner vel ut hva det er.

Håper beinet ditt fort blir som før når du bare får lov til å belaste for fullt igjen. Du rekker sykkelsesongen, ser det ut til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått mye på ski de siste vintrene. Det som forundrer meg med disse smertene er at de er så skarpe og så distinkte. Har dn fysioterapeut jeg kan spørre, så jeg finner vel ut hva det er.

Håper beinet ditt fort blir som før når du bare får lov til å belaste for fullt igjen. Du rekker sykkelsesongen, ser det ut til :-)

Tusen takk:) håper du finner ut av smertene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...