Gå til innhold

Märtha og engler

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke uttale meg om Martha Louise, men jeg kjenner godt ei som går på engleskolen. Hun er ikke diagnosert, men jeg tror hun er psykisk psyk og det hadde jeg mistanker om også flere år før hun startet på engleskolen. Hun har aldri gått til psykolog og blitt diagnosert så vidt jeg vet.

Grunnen til at jeg tror det, er at jeg har sett og blitt fortalt om alle problemene i årenes løp, som jeg lett ser at hun lager selv. Det går på reaksjonsmønstre og handlinger som igjen går ut over jobber, forhold til venner og familie.

Jeg ser Sør snakker om manglende inteligens. Hun er nok over gjennomsnottlig inteligent hun jeg kjenner, men inteligens kan være så mangt. Hun mangler realisme. Har en eller annen svikt der og har manglende impulskontroll og egostyrke.

Hun har alltid vært en søkende sjel. Jeg tror det er hennes forsøk på og ordne opp i livet sitt på. Også engleskolen. Jeg kan ikke se at det har hjulpet, bare skapt flere problemer. Er irritert på den engleskolen jeg. De skor seg på ulykkelige mennesker som har nok av problemer i fra før av. Hun jeg kjenner har fortalt meg at det er spesielle mennesker som går engleskolen og mennesker med diverse problemer. En innrømmelse jeg aldri trodde ville komme fra henne.

Hei,

Jeg tror ikke hun er den eneste.

Og, for ordens skyld, jeg tenkte ikke bare på "flink i matte" da jeg skrev det om IQ.

Håper hun finner veien ut av klørene deres, og god bedring til henne.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• morsan

7

• Holmes

5

• EnolaGay

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest frillen

Ja, og uten at det betyr at "det er noe i" "det alternative", eller at de gjør noe positivt. De er bedragere.

Derfor det lignende eksempelet med NOKAS-ranerne.

Med vennlig hilsen

Det jeg ville og vil frem til er at din mening om alternative behandlere ikke var noe som var etterlyst i golos innlegg. Derfor forstod jeg ikke hvorfor du kommer hamrende med NOKAS-ranere.

Det jeg ville og vil frem til er at din mening om alternative behandlere ikke var noe som var etterlyst i golos innlegg. Derfor forstod jeg ikke hvorfor du kommer hamrende med NOKAS-ranere.

Nei, men på DOL fungerer det slik at man kommenterer på de innleggene man ønsker. :-)

Med vennlig hilsen

Gjest segunda

Jeg tror noen rett og slett har slike følelser og kjenner behov for å fortelle andre om opplevelsene sine. De trenger neppe å være gale av den grunn;)

Igrunnen er jeg overraska over hvor mye denne engleskolen engasjerer, både de ikke-troende og de troende... Jeg synes igrunnen hele greia er ganske uinteressant (selv om jeg ikke avviser at det finnes ting "der ute" vi ikke vet noe om ;-))

Jeg er enig med deg i at hele greia er uinteressant, men det som kan engasjere meg er hvorvidt prinsessetittel eller andre kongelige titler skal brukes i kommersiell sammenheng.

Det er ikke det denne diskusjonen handler om.

''Men hun virker jo ellers balansert og fornøyd. Hva tror du?''

Er det ikke der det ligger?

Så lenge hun har det bra selv kan hun ikke være syk,alt trenger ikke være sykt?

Så lenge englene er en ressurs og ikke en belastning,er det vel bra?

Hvis det var sykdom hadde hun vel lidd under det,kanskje hatt "hallusinasjoner" om vonde ting også. Tror folk er redd for det ukjente,det er synd. Da blir "de syke" enda reddere,burde vært mer åpenhet om det. Hun er med på å bane vei,kanskje det ikke blir så skummelt i fremtiden.

''Men hun virker jo ellers balansert og fornøyd. Hva tror du?''

Er det ikke der det ligger?

Så lenge hun har det bra selv kan hun ikke være syk,alt trenger ikke være sykt?

Så lenge englene er en ressurs og ikke en belastning,er det vel bra?

Hvis det var sykdom hadde hun vel lidd under det,kanskje hatt "hallusinasjoner" om vonde ting også. Tror folk er redd for det ukjente,det er synd. Da blir "de syke" enda reddere,burde vært mer åpenhet om det. Hun er med på å bane vei,kanskje det ikke blir så skummelt i fremtiden.

Hei,

Den logikken holder ikke - hvis du tror på "kjæledyrs-troll" som du snakker med, og du tror snakker hyggelig til deg, så blir det ikke "OK" likevel.

;-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Den logikken holder ikke - hvis du tror på "kjæledyrs-troll" som du snakker med, og du tror snakker hyggelig til deg, så blir det ikke "OK" likevel.

;-)

Med vennlig hilsen

Hei sjel i natta ;)

Hvorfor blir det ikke ok?

Har store problemer med å forstå det. Hvis noe tilfører livet noe uansett hva det er,hvorfor er det ikke ok? Hvem skal bestemme det?

''Hennes opplevelse og hennes sannhet. Ingen kan ta fra henne det.''

Selvsagt, men intet tyder på at det eksisterer utenfor hodet hennes. Jeg kan da også si at det går en kaffekopp i bane rundt jorden, og det er like mye fantasi.

Det er med engler akkurat som med guder - man kan lage så mange man orker av dem, fordi råstoffet er så billig! :-)

Med vennlig hilsen

Pst...det er en verktøykasse Sør..*hvisker*

http://www.independent.co.uk/news/science/lost-in-space-the-astronauts-toolbox-1025056.html

Jeg tror noen rett og slett har slike følelser og kjenner behov for å fortelle andre om opplevelsene sine. De trenger neppe å være gale av den grunn;)

Igrunnen er jeg overraska over hvor mye denne engleskolen engasjerer, både de ikke-troende og de troende... Jeg synes igrunnen hele greia er ganske uinteressant (selv om jeg ikke avviser at det finnes ting "der ute" vi ikke vet noe om ;-))

''Igrunnen er jeg overraska over hvor mye denne engleskolen engasjerer, både de ikke-troende og de troende... Jeg synes igrunnen hele greia er ganske uinteressant ''

Like uinteressant som om man bruker smør eller margarin, om Bambie er et ekte navn og hva man skal gi i gaver til 11-åringer? ;-)

Hei sjel i natta ;)

Hvorfor blir det ikke ok?

Har store problemer med å forstå det. Hvis noe tilfører livet noe uansett hva det er,hvorfor er det ikke ok? Hvem skal bestemme det?

Hei! :-)

Fordi de ikke eksisterer i virkeligheten, og fordi (når man er voksen) må man vite hva som er virkelig og hva som ikke er det. Da har man voksenrollen.

Med vennlig hilsen

Hei! :-)

Fordi de ikke eksisterer i virkeligheten, og fordi (når man er voksen) må man vite hva som er virkelig og hva som ikke er det. Da har man voksenrollen.

Med vennlig hilsen

Hehe,hvem kan si hva som er virkelig og ikke?

Jaja..vitenskap og blabla. Ha en fin dag sør :-)

Annonse

Gjest supernatural

''det finnes mer mellom himmel og jord enn du kan ane.''

Ja, og nå for tiden er det visstnok veldig mye svevestøv! Om litt blir det mye pollen, og hele tiden er det en god del eksos.

Det jeg mistenker er at Ari Behn har lokket Märtha til å røyke sokkene sine...

Gjest Elextra

Det er jo mange som har sin tro i behold og samtidig også vettet? Har det noe å si hva man tror på?

''Det er jo mange som har sin tro i behold og samtidig også vettet? Har det noe å si hva man tror på?

''

Nei, for den saks skyld kan en jo tro på Elvis' oppstandelse. Evt. på tusser og troll. Men er det ikke da grunn til å lure på om de er litt "sinnsforvirret"?

''Det er jo mange som har sin tro i behold og samtidig også vettet? Har det noe å si hva man tror på?

''

Nei, for den saks skyld kan en jo tro på Elvis' oppstandelse. Evt. på tusser og troll. Men er det ikke da grunn til å lure på om de er litt "sinnsforvirret"?

Ja, kanskje har du litt rett i dette. Det har vel noe med hvor mange det er som tror på den samme tingen? Det er vel mange nok som tror på disse englene til at det ikke er sinnssykdom?

Jeg vet egentlig ikke hvor grensen går jeg...

''Igrunnen er jeg overraska over hvor mye denne engleskolen engasjerer, både de ikke-troende og de troende... Jeg synes igrunnen hele greia er ganske uinteressant ''

Like uinteressant som om man bruker smør eller margarin, om Bambie er et ekte navn og hva man skal gi i gaver til 11-åringer? ;-)

Jepp, noe sånt ;) Eneste forskjellen er at slike tråder kun er med på å rakke ned på de "troende" som idioter som ikke vet bedre ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...