Gå til innhold

Hvor mye tjener en på å jobbe på kennel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ja det var det da

Dui vil sannsynligvis gå ned i lønn om du får jobb i en kennel.Min datter ble lei jobben, og fikk et vikariat i en kennel. Tror hun fikk halvparten av hva hun hadde hatt som elektriker. Men hun stortrivdes!

Med tanke på at en elektriker tjener mye mer enn en helsearbeider trenger det ikke være så ille :-p

Dui vil sannsynligvis gå ned i lønn om du får jobb i en kennel.Min datter ble lei jobben, og fikk et vikariat i en kennel. Tror hun fikk halvparten av hva hun hadde hatt som elektriker. Men hun stortrivdes!

Vet du hva slags utdanning/opplæring etc som trengs for å jobbe med førerhunder og servicehunder? Det er også hunder som brukes i dyreassistert terapi som feks " pelsterapi",, hva slags utdanning er det? ;)

Annonse

Vet du hva slags utdanning/opplæring etc som trengs for å jobbe med førerhunder og servicehunder? Det er også hunder som brukes i dyreassistert terapi som feks " pelsterapi",, hva slags utdanning er det? ;)

Nei, jeg vet ikke hvilken utdanning som kreves for å jobbed med førerhunder og lignende. Vet om ei som sammen med hunden sin er med og leter etter personer. Tror hun bare har noen kurs på fritiden. Du finner kanskje nle ved å google.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...