Gå til innhold

iTunes / iPod-spillelister

Anbefalte innlegg

Gjest hammertime

Jeg har hatt min iPod i tre år og har laget egne spillelister i iTunes som jeg har overført til min iPod. Jeg har brukt "drag-and-drop" for å flytte låtene(stort sett mp3-filer), men nå fungerer dette plutselig ikke lenger!? Altså, når jeg markerer en låt og "slipper" den i spillelisten, så skjer ingenting.

Har apple lagt inn noen nye sperrer for at dette lar seg gjøre?

Noen her med peiling på hvordan jeg nå skal få fylt opp spilleren min med musikk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/360610-itunes-ipod-spillelister/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hammertime

Sjekk, som Mrs Doolittle sier, om autosynkronisering ved et uhell har blitt slått på. Da fungerer ikke drag&drop.

Har dere noen formening om hvordan man slår av denne?

Jeg huket av et valg som het "hindre at ipod.....synkroniseres automatisk" under enheter/innstillinger, men dette hjalp ikke.

Drag & drop fungerer fortsatt ikke :(

Caloni Makaroni

Har dere noen formening om hvordan man slår av denne?

Jeg huket av et valg som het "hindre at ipod.....synkroniseres automatisk" under enheter/innstillinger, men dette hjalp ikke.

Drag & drop fungerer fortsatt ikke :(

Mener det står på informasjonssiden i iTunes, når du har koblet til enheten. Dvs der hvor det er oversikt over ledig plass på spilleren etc. Om det ikke er dét så vet jeg ikke, dessverre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...