Gå til innhold

Bed Head sjampoo og balsam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man kun kjøpt disse på nett?? Eller er det butikker/salonger som selger de og??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du, høres ut som du har peil;)

Hvem av typene burde jeg kjøpe når jeg har mørk blondt/brunt hår, som er litt langt og ganske slitt, hihi...?

Jeg kjøper stort sett en og en, ja. Noen ganger to, fordi det er supertilbud.

Men det gjør jo ingenting om man bestiller en og en, så lenge det ikke koster noe for portoen ;)

Ang. hvilke produkter jeg kjøper så gjør jeg det slik:

Jeg bestiller klippetime hos min frisør, der jeg også alltid striper/farger håret. Så merker jeg meg hvilke produkter frisøren bruker på meg, og bestiller disse hos Strawberrynet.com.

Alt jeg har kjøpt har vært tips frra frisøren ;)

Skrevet

Lookfantastic, Feelunique og strawberrynet tror jeg alle selger Bed Head. Men aller billigst blir det som regel om du handler på ebay.

Skrevet

De selger de i salonger også, men de er nok billigere på nett...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...