EnolaGay Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/02/15/nyheter/koranskoler/storbritannia/utenriks/15420765/ 0 Siter
Holmes Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Velkjent pedagogisk triks, dessverre. Jeg kjenner personlig muslimer som forteller om "koranundervisningen" i helgene som barn, der de ble slått av imamen hvis de ikke kunne teksten utenat. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Skrevet 15. februar 2011 Velkjent pedagogisk triks, dessverre. Jeg kjenner personlig muslimer som forteller om "koranundervisningen" i helgene som barn, der de ble slått av imamen hvis de ikke kunne teksten utenat. Uh, jeg begynte nesten en panisk leting etter overskrifter om ukultur i kristne privatskoler for å balansere og unngå en søtti mil lang tråd her! *svetter* 0 Siter
Holmes Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Uh, jeg begynte nesten en panisk leting etter overskrifter om ukultur i kristne privatskoler for å balansere og unngå en søtti mil lang tråd her! *svetter* '' *svetter*'' Du vet hvordan denne tråden vil ende. Men når de begynner med den vanlige skittkastingen sin, så er det bare å slutte og lese:) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Skrevet 15. februar 2011 '' *svetter*'' Du vet hvordan denne tråden vil ende. Men når de begynner med den vanlige skittkastingen sin, så er det bare å slutte og lese:) Ja guri meg.. jeg angret i det jeg trykket send! Men til mitt forsvar, jeg HADDE lagt det ut om det stod "Harraball I jehovas" som overskrift også! *sniff* 0 Siter
Gjest kuling fra nord Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 ''Ukultur i koranskoler'' Men DET er da ingen nyhet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Godt tilstandene på denne skolen blir avdekket!! Grusomt når barn blir behandla sånn :-( 0 Siter
Gjest Nord og ned. Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Dokumentaren ligger blandy annet her: http://www.youtube.com/watch?v=v3hFT6gJ8NE&feature=related Bidrar i det minste til å forklare opphvet til mangelen på impulskontroll, og den særs lave voldsterskelen som preger atferden til mange av "våre nye landsmenn". 0 Siter
Sør Skrevet 15. februar 2011 Skrevet 15. februar 2011 Sånn er det jo bare å gripe fatt i med en gang. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.