Gå til innhold

AAP og jobbe litt som assistent på skole?

Anbefalte innlegg

Gjest AAP og litt jobb

JEg har fortiden AAP etter en lang psykisk knekk med påfølgende kroppslige smerter.

Er 100% sm/AAP.

Har fått tilbud om å prøve meg som assistent/vikar på en barneskole i bygda hvor jeg bor.

Er det slik at jeg kan prøve ut dette i et visst anntall timer i uken? Og ev trekke det fra på mine utbetalinger fra NAV?

Er det noe grense på hvor mye man kan jobbe?

I mitt tilfelle må de i starten kun være noen få timer, da jeg må prøve ut og jobbe litt igjen... i et helt annet yrke enn tidligere,

Og hvordan er det da med tenke på sommeren? Jeg har jo ingen fast jobb på denne skolen, og den er jo stengt i nesten 2 mnd. Har jeg da krav på full AAP når jeg ikke jobber de mnd, eller vil jeg miste retten på et visst anntall timer/dager?

Dette er veldig vanskelig for meg, men jeg føler at jeg kan ha godt av å prøve meg i jobb igjen, men er veldig redd for og feile kjenner jeg.... Og jeg MÅ være sikker på at jeg har i det minste den lønnen jeg har nå (60% av min tidligere inntekt)

Noen som kan litt om dette eller som kanskje har eller har vært igjennom det samme?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...