Gjest AAP og litt jobb Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 JEg har fortiden AAP etter en lang psykisk knekk med påfølgende kroppslige smerter. Er 100% sm/AAP. Har fått tilbud om å prøve meg som assistent/vikar på en barneskole i bygda hvor jeg bor. Er det slik at jeg kan prøve ut dette i et visst anntall timer i uken? Og ev trekke det fra på mine utbetalinger fra NAV? Er det noe grense på hvor mye man kan jobbe? I mitt tilfelle må de i starten kun være noen få timer, da jeg må prøve ut og jobbe litt igjen... i et helt annet yrke enn tidligere, Og hvordan er det da med tenke på sommeren? Jeg har jo ingen fast jobb på denne skolen, og den er jo stengt i nesten 2 mnd. Har jeg da krav på full AAP når jeg ikke jobber de mnd, eller vil jeg miste retten på et visst anntall timer/dager? Dette er veldig vanskelig for meg, men jeg føler at jeg kan ha godt av å prøve meg i jobb igjen, men er veldig redd for og feile kjenner jeg.... Og jeg MÅ være sikker på at jeg har i det minste den lønnen jeg har nå (60% av min tidligere inntekt) Noen som kan litt om dette eller som kanskje har eller har vært igjennom det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/360662-aap-og-jobbe-litt-som-assistent-p%C3%A5-skole/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.