Gå til innhold

Hva spiste du til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg skal snart spise indrefilet av svin, helstekt, surret sopp og løk som jeg heller kremfløte over og koker, brokkoli og råstekte poteter.

I morgen skal vi ha gryte av noe slag, jeg bruker hjortekjøtt, men okse er også godt.

Fredag tenkte jeg å lage kyllingfajitas, det er godt!

He he, nå fikk du litt mer enn dagens middag. :o)

Gjest lapskaus-elskeren

Lapskaus. Jeg lager ofte en STOR gryte lapskaus, nok til 2 middager for familien. Består av oksekjøtt i biter (stekes), gulrøtter, poteter, brokkoli, erter (kokes opp og ha kjøttet i). Salt og pepper.

Spises med tyttebærsyltetøy og flatbrød.

Både sunt og godt! Smaker ekstra godt når det har stått en dag eller to. Vi pleier å fryse ned den andre delen, og tiner/varmer den en dag vi har liten tid til å lage middag.

Har akkurat spist og det ble en kyllingfilet (den var kjempestor! ca. 250 gram!) surret i smør med litt squash i småbiter, 1/2 løk og en finsnittet skalk av en hodekål + en neve soltørkede tomater. Krydder og tomatsaus og seterrømme på og rørte godt sammen. :o) Spiste halve og tar resten til lunsj i morra.

I dag var vi ganske kjedelige, fiskekaker med kokte poteter, revne gulerøtter og smeltet smør. Men det smakte godt. I morgenskal vi ha kylling i wok. Fredag skal vi ha lettvint med stekte røkte kjøttpølser, med surkål brun saus og kokte poteter. Tirsdag hadde vi spaghetti med Dolmio/kjøttdeig og revet ost.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...