Gå til innhold

Foreldre med overvektige barn er dårlige


Gjest Circle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mandolaika

    28

  • Dorthe

    11

  • nitty-gritty

    11

  • Mammantil3

    8

Hvis du vil starte en debatt er det kanskje greit å legge fram en mer velformulert problemstilling? Men det var kanskje ikke hensikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir kvalm av sånne som deg

Jasså, så du synes det, du? Daaakar deg, da. Hvilken utdannelse har du, da? Såvidt greid deg gjennom ungdomsskolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil starte en debatt er det kanskje greit å legge fram en mer velformulert problemstilling? Men det var kanskje ikke hensikten.

Overvektige barn blir oftere mobbet enn andre. Grunn nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, så du synes det, du? Daaakar deg, da. Hvilken utdannelse har du, da? Såvidt greid deg gjennom ungdomsskolen?

Traff jeg et ømt punkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overvektige barn blir oftere mobbet enn andre. Grunn nok.

Ok, du nærmer deg en problemstilling. Men fremdeles er du altfor generell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blir kvalm av sånne som deg

Overvektige barn blir oftere mobbet enn andre. Grunn nok.

Da er det foreldrene til mobberne som er dårlige foreldre. Hvis ikke de greier å hanskes med egne barn slik at de ikke mobber andre, så er klarer de ikke foreldrerollen og trenger hjelp fra barnevernet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest blir kvalm av sånne som deg

Overvektige barn får dårlig karakter i gym.

''Overvektige barn får dårlig karakter i gym''

LOOOOL!!!! Akkurat som om det er gymkarakteren man kommer langt med her i livet...

Det er jo klart viktigst at man er skolefaglig flink på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Overvektige barn får dårlig karakter i gym''

LOOOOL!!!! Akkurat som om det er gymkarakteren man kommer langt med her i livet...

Det er jo klart viktigst at man er skolefaglig flink på skolen!

Overvektige barn gjør det generelt dårlig på skolen pga. dårlig kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt til generalisering...

Når jeg tenker meg om så kommer jeg på tre overvektige barn jeg kjenner, og alle tre har faktisk godt over gjennomsnittet gode foreldre, så den teorien din holder neppe stikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Overvektige barn får dårlig karakter i gym''

LOOOOL!!!! Akkurat som om det er gymkarakteren man kommer langt med her i livet...

Det er jo klart viktigst at man er skolefaglig flink på skolen!

Karakteren i kroppsøving teller akkurat like mye som andre karakterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Vel, jeg har ikke møtt mange mennesker i mitt liv som ikke har noe å klage over når det gjelder foreldrene sine. Noen av oss har virkelig foreldre som burde gjort en bedre jobb, mens andre klarer ikke se hva foreldrene faktisk har gjort for dem, og legger ansvaret for det negative i sitt liv over på dem.

Ingen fortjener å bli mobbet, men det er ikke slik at alle foreldre til overvektige barn er dårlige av den grunn. Ved å påstå det, mobber man i grunn disse foreldrene!

Mobbing er et tema som involverer hele samfunnet. Ikke minst lærere og politikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

I utgangspunktet kan jeg være enig med deg, men det er mange variabler som spiller inn her, derfor er det altfor generelt å dømme alle foreldre med overvektige barn, som dårlige foreldre...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...