Gå til innhold

Foreldre med overvektige barn er dårlige


Gjest Circle

Anbefalte innlegg

Du er fremdeles innestengt i din firkant og forstår ikke noe som helst. Jeg går og legger meg med det resultatet.

''Du er fremdeles innestengt i din firkant og forstår ikke noe som helst. Jeg går og legger meg med det resultatet.''

Nå ja, har tråden om kvinner og analsex friskt i minne. Hvem var det som var innestengt i en firkant, sa du? Kanskje du burde få på plass virkelighetsoppfatningen din.

Det er som regel veldig "behagelig" så lenge man slipper å plassere ansvar der det hører hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Mandolaika

    28

  • Dorthe

    11

  • nitty-gritty

    11

  • Mammantil3

    8

Gjest blir kvalm av sånne...

Foreldre som oppdrar sneversynte skråsikre mennesker har gjort en utrogli dårlig jobb spør du meg.

''Foreldre som oppdrar sneversynte skråsikre mennesker har gjort en utrogli dårlig jobb spør du meg.''

Godt sagt, for det er så sant så sant! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Du er fremdeles innestengt i din firkant og forstår ikke noe som helst. Jeg går og legger meg med det resultatet.''

Nå ja, har tråden om kvinner og analsex friskt i minne. Hvem var det som var innestengt i en firkant, sa du? Kanskje du burde få på plass virkelighetsoppfatningen din.

Det er som regel veldig "behagelig" så lenge man slipper å plassere ansvar der det hører hjemme.

Du er dårlig på hersketeknikker. Jeg har mine meninger om kvinner og analsex og det er mildt sagt idiotisk å dra frem slik diskusjon som jeg neppe husker lenger. Det sier noe hvis du samler på slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dårlig på hersketeknikker. Jeg har mine meninger om kvinner og analsex og det er mildt sagt idiotisk å dra frem slik diskusjon som jeg neppe husker lenger. Det sier noe hvis du samler på slikt.

Jo, det er faktisk høyst relevant, for du nå kaster stein i glasshus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...