Gå til innhold

Bare undrar :)


Gjest Orenda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Mary Poppins

    14

  • tonie

    10

  • hidi, the scorpion

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lille nette rødhette

Jeg er elendig på å kjenne igjen folk som bytter nick! Aner ikke hvem du er, men noen som bytter nick, kjenner jeg igjen på skrivemåten.....;)

Dette er et artig lite eksperiment:) Man tror ofte at det er veldig lett å kjenne folk igjen på skrivestilen, skrivefeilene o.l, men det er kanskje ikke så enkelt likevel? Jeg tror man kan skjule seg ganske godt bak et nytt nick, men det som til slutt fører til at de tar oss er rutinene og preferansene våre. Jeg tror det er få som har nok selvkontroll til å holde seg fra å svare de de er svake for og de de misliker sterkt, og da tar det ikke så lang tid før det er mulig å gjenkjenne et mønster hvis en er observant. Hvilke temaer som fenger oss er også avslørende, og hvilke tider på døgnet vi er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Dette er et artig lite eksperiment:) Man tror ofte at det er veldig lett å kjenne folk igjen på skrivestilen, skrivefeilene o.l, men det er kanskje ikke så enkelt likevel? Jeg tror man kan skjule seg ganske godt bak et nytt nick, men det som til slutt fører til at de tar oss er rutinene og preferansene våre. Jeg tror det er få som har nok selvkontroll til å holde seg fra å svare de de er svake for og de de misliker sterkt, og da tar det ikke så lang tid før det er mulig å gjenkjenne et mønster hvis en er observant. Hvilke temaer som fenger oss er også avslørende, og hvilke tider på døgnet vi er her.

Nå kjente jeg deg igjen. Du er Colette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

Du må nesten bare si hvem du er så man får lagt seg :-)

Nei, jeg skal bruke dette nicket til noen avslører meg. Eller til noen etterlyser meg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Dette er et artig lite eksperiment:) Man tror ofte at det er veldig lett å kjenne folk igjen på skrivestilen, skrivefeilene o.l, men det er kanskje ikke så enkelt likevel? Jeg tror man kan skjule seg ganske godt bak et nytt nick, men det som til slutt fører til at de tar oss er rutinene og preferansene våre. Jeg tror det er få som har nok selvkontroll til å holde seg fra å svare de de er svake for og de de misliker sterkt, og da tar det ikke så lang tid før det er mulig å gjenkjenne et mønster hvis en er observant. Hvilke temaer som fenger oss er også avslørende, og hvilke tider på døgnet vi er her.

Helt mulig!

Jeg liker å kjenne igjen nick, men svarer uansett, om det er noe som tiltaler meg;)

Men man blir jo mer kjent med de som har samme nick hele tiden;)

Man kan være annonym lenge, men før eller siden avslører man seg selv, tror jeg...;) Det gjelder bare om man har vært lenge på DOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Noen er veldig lett gjenkjennelige, andre er ikke det.

Jeg har aldri sett nicket "Orenda" før nå, så det er vanskelig å si om jeg vil gjenkjenne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

''SDD forkledd som kvinne''

Det _må_ det være;)))))

Nei, jeg er ikke SDD heller. Beklager!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

Gi oss en ledetråd, da. Har du vært på dol i dag, f.eks?

Jeg tror jeg var en snartur innom tidligere på dagen, men jeg kan ikke huske om jeg svarte på noen innlegg. Jeg streifer innom så mange steder daglig, men det er ikke alltid jeg skriver noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nei, jeg er ikke MP heller.

meg_123

Hvis det er feil, har du et relativt kjent nick her inne? Ellers blir det i hvert fall vanskelig..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest signert

Jeg tror jeg var en snartur innom tidligere på dagen, men jeg kan ikke huske om jeg svarte på noen innlegg. Jeg streifer innom så mange steder daglig, men det er ikke alltid jeg skriver noe:)

persille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille nette rødhette

meg_123

Hvis det er feil, har du et relativt kjent nick her inne? Ellers blir det i hvert fall vanskelig..:)

Jeg er ikke henne heller:) Ja, jeg mener jeg har et godt kjent nick her inne. Jeg har vært her lenger enn de fleste andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...