Gå til innhold

Bare undrar :)


Gjest Orenda

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Ok, hvis du insisterer. Jeg er faktisk tonie, og jeg har svart helt 100 % som jeg pleier:)

Hehe jøss.. Du pleier da ikke være såå generøs med smileansiktene og er ofte mer skarp i måten du skriver på.

Dette var dagens overraskelse ;-)

Er du sikker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Mary Poppins

    14

  • tonie

    10

  • Avarian

    9

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Unnskyld at jeg ler, men det var faktisk ganske morsomt:-) Og dette kunne jeg glatt ha gjort sjøl. Har ikke sett det, men jeg kunne garantert gjort det samme. Artig! (Ja, la oss le)! Nattahilsen fra

Ja, jeg ler og undrer! Påskekrimmen gitr oss svar, og jeg _må_ vite;))

Natta til deg også, Angustia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Da får jeg i hvert fall sove i natt :o)

men er det tonie? hun svarte jo nå "lille nette rødhette," og da trodde jeg hun skrev "morsomt" ironisk sett fordi det ikke er henne..

Men siden hun slang på en smiley så mente hun kanskje at det var morsomt å lure oss..

Jaja god natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men er det tonie? hun svarte jo nå "lille nette rødhette," og da trodde jeg hun skrev "morsomt" ironisk sett fordi det ikke er henne..

Men siden hun slang på en smiley så mente hun kanskje at det var morsomt å lure oss..

Jaja god natt ;)

Jeg skal i hvert fall innbille meg det så jeg ikke blir liggende våken i natt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jøss.. Du pleier da ikke være såå generøs med smileansiktene og er ofte mer skarp i måten du skriver på.

Dette var dagens overraskelse ;-)

Er du sikker? ;)

Jeg har nesten alltid smileys (tro det eller ei), men jeg sier det jeg mener, og jeg har nok en ganske ram sans for humor. Jeg kan være sarkastisk, kanskje aller mest når det kommer til meg selv, MEN: jeg vil de aller fleste vel, og jeg har mye omtanke for folk her inne. Hvis dere leser meg med litt godvilje tror jeg nok kanskje dere dere kan se det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er det tonie? hun svarte jo nå "lille nette rødhette," og da trodde jeg hun skrev "morsomt" ironisk sett fordi det ikke er henne..

Men siden hun slang på en smiley så mente hun kanskje at det var morsomt å lure oss..

Jaja god natt ;)

Jeg singerte under Lnr for at dere skulle forstå at hun og jeg er den samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvis du insisterer. Jeg er faktisk tonie, og jeg har svart helt 100 % som jeg pleier:)

Tonie?? Er ikke det hun sure...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zilja

Jeg er ikke henne heller:) Ja, jeg mener jeg har et godt kjent nick her inne. Jeg har vært her lenger enn de fleste andre.

Flisa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zilja

1 person hadde et midlertidig nick for litt siden, det skjønte jeg veldig fort.

Ang. deg så aner jeg ikke.

Akkurat det var ikke vanskelig å se hvem var;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Orenda

Nei, men nå skal jeg jammen se om jeg kan finne det ut.

Så rart at du skulle poste dette innlegget akkurat nå! Jeg satt nettopp og vurderte å gjøre det samme. Hvor lettgjenkjennelige er vi egentlig hvis vi skirver akkurat som vanlig, med de samme skrivefeilene og den samme stilen som ellers, men med nytt nick? Jeg tipper at enkelte har ferska meg allerede. Ser du hvem jeg er?:)

Hehe,nei vet ikke hvem du er jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

Noen kjenner man igjen på skrivestil og ting de har fortalt under andre nick, som dukker opp under nye.

Tror jeg vet hvem du har vært før.

Vet du?

Da er du god. Hvilke kjønn er jeg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

Nei,jeg har ikke peiling, men er realtivt fersk her. Skriv og kos deg du, er ikke det det viktigste, da?

jo,er det ;) Får bare litt "noia" innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel veldig dårlig på å gjenkjenne folk etter at de har byttet nick. Jeg legger ikke noe særlig vekt på hvem som er hvem her inne, så hvis noen som sikfter nick har en veldig spesiell historie, og fortsetter med denne etter nickskiftet, skjønner jeg som regel aldri hvem det er:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

Jeg er som regel veldig dårlig på å gjenkjenne folk etter at de har byttet nick. Jeg legger ikke noe særlig vekt på hvem som er hvem her inne, så hvis noen som sikfter nick har en veldig spesiell historie, og fortsetter med denne etter nickskiftet, skjønner jeg som regel aldri hvem det er:-)

Det er jo godt å vite ;)

Da må jo folk som ikke er på forumet, iallefall ikke ane hvem vi er. Og det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...