Gå til innhold

Bare undrar :)


Gjest Orenda

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke prikker i ting som skrives ut på papir, og heller ikke jobbmailer osv.

Men i mer "muntlig" sammenheng slik som her på dol bruker jeg gjerne både prikker og også atskillig mer utropstegn enn ellers.

Mener å ha lest at et av gutta her inne (sdd? prozak?) beklaget seg over bruk av fire prikker, og mente at tre fikk holde! ;-)

''Jeg bruker ikke prikker i ting som skrives ut på papir, og heller ikke jobbmailer osv.

''

Bruker du aldri prikker i mailer til kollegaer? Jeg har tilogmed innført *s* i forhold til noen av de jeg forholder meg faglig til, (men jeg har sørget for opplæring!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Mary Poppins

    14

  • tonie

    10

  • Avarian

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Jeg bruker ikke prikker i ting som skrives ut på papir, og heller ikke jobbmailer osv.

Men i mer "muntlig" sammenheng slik som her på dol bruker jeg gjerne både prikker og også atskillig mer utropstegn enn ellers.

Mener å ha lest at et av gutta her inne (sdd? prozak?) beklaget seg over bruk av fire prikker, og mente at tre fikk holde! ;-)

Det var originalt å skrive 'et av gutta' :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg bruker ikke prikker i ting som skrives ut på papir, og heller ikke jobbmailer osv.

Men i mer "muntlig" sammenheng slik som her på dol bruker jeg gjerne både prikker og også atskillig mer utropstegn enn ellers.

Mener å ha lest at et av gutta her inne (sdd? prozak?) beklaget seg over bruk av fire prikker, og mente at tre fikk holde! ;-)

Ja jøss, får da være nok med tre!

Jeg er lat, dermed får dere bare en prikk av meg. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg bruker ikke prikker i ting som skrives ut på papir, og heller ikke jobbmailer osv.

''

Bruker du aldri prikker i mailer til kollegaer? Jeg har tilogmed innført *s* i forhold til noen av de jeg forholder meg faglig til, (men jeg har sørget for opplæring!).

I mailer til kolleger kan jeg nok skrive både dette og hint, men de fleste jobbmailene går ikke til dem jeg kjenner fra før ;-)

Jeg har forresten klart å gjøre en amerikansk dame snurt på et annet nettsted etter å ha skrevet *s*, for hun trodde ikke jeg mente *smile* men *snicker* og at jeg bedrev en slags hånlig latter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var originalt å skrive 'et av gutta' :-)

Ja, jeg skulle nesten ønske den var tilsiktet, :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304285371' post='4572033]

Ja jøss, får da være nok med tre!

Jeg er lat, dermed får dere bare en prikk av meg. ;o)

Hvis man skriver uten en eneste prikk, er jo det det rareste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært henne en gang,gud du er god :)

Eller..hadde glemt henne jeg.

Like før jeg mener at denne tråden burde hørt hjemme på et annet forum her...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tonie?? Er ikke det hun sure...:P

''

Tonie er da ikke sur?!? Etter min oppfatning er hun en av de kuleste debattantene på dol.

Jøsses, så vanskelig det ble å holde styr på alt her! Det er jammen godt vi ikke får lov til å bruke mer enn ett nick pr tråd...:)

Takk, frosken- Opp gjennom årene har jeg fått mye kjeft her fordi jeg er så sur. Og så jeg da, som er solstrålen over alle solstråler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

Like før jeg mener at denne tråden burde hørt hjemme på et annet forum her...;-)

Åja,tok den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like før jeg mener at denne tråden burde hørt hjemme på et annet forum her...;-)

Ja....Jeg holder på å svare meg selv hele tida, og så kommer jeg på at jeg ikke trenger å forklare meg noe eller for den saks skyld støtte meg. Og dere har jo tatt helt av, men si meg, har vi funmnet ut hvem Orenda er? Mistet overikten helt her nå, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor da?

*he he* Nei, jeg bare lurte på om det var en form for personlighetsspaltning eller lignende etter som du ikke var sikker på om du har vært d*lilith eller ikke en gang...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....Jeg holder på å svare meg selv hele tida, og så kommer jeg på at jeg ikke trenger å forklare meg noe eller for den saks skyld støtte meg. Og dere har jo tatt helt av, men si meg, har vi funmnet ut hvem Orenda er? Mistet overikten helt her nå, jeg:)

Nei, har ikke avslørt Orendra, bortsett fra a hun kanskje eller kanskje ikke har vært D*lilith en gang i tida ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

*he he* Nei, jeg bare lurte på om det var en form for personlighetsspaltning eller lignende etter som du ikke var sikker på om du har vært d*lilith eller ikke en gang...;-)

Ok :)

Husker det nå. Ville søke på nicket,husker ikke hve jeg skrev da. Men det gikk jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke avslørt Orendra, bortsett fra a hun kanskje eller kanskje ikke har vært D*lilith en gang i tida ;-)

Ok, da er jeg kanskje med. Eller kanskje ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :)

Husker det nå. Ville søke på nicket,husker ikke hve jeg skrev da. Men det gikk jo ikke.

''3347 treff på D*lilith''

Dette fikk jeg på et forfattersøk på det nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

''3347 treff på D*lilith''

Dette fikk jeg på et forfattersøk på det nicket.

Oi..får det ikke til jeg. Hvordan avslørte du meg? Skriver jeg om det samme nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...