Gå til innhold

Bare undrar :)


Gjest Orenda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Mary Poppins

    14

  • tonie

    10

  • hidi, the scorpion

    9

Mest aktive i denne tråden

Det har du helt rett i. Jeg er kvinne:)

''Det har du helt rett i. Jeg er kvinne:)''

Du er "Hidi, the scorpion!! Sorry Hidi om jeg tar feil, men jeg fikk en magefølelse på det. Og magefølelsene mine kan man ta med en klype salt eller det som verre er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg er ikke henne heller:) Ja, jeg mener jeg har et godt kjent nick her inne. Jeg har vært her lenger enn de fleste andre.

Hmmm

Foreløpig skiller du deg ikke så mye ut på skrivestilen, for du har ikke skrevet så mye, så jeg prøver å eliminere andre nick ved å tenke ut hvem som ikke kunne postet et slikt innlegg (ref at du skev at du holdt på å poste et liknende innlegg som hovedinnlegget selv). Da kan jeg f.eks eliminere elextra, dorthe, morsan, flyfly, togli, babette, Mrs Wallace, Mandeloika, Nickløsheletia og alle mennene her inne..

Ok jeg tror du er nitty-gritty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

''Det har du helt rett i. Jeg er kvinne:)''

Du er "Hidi, the scorpion!! Sorry Hidi om jeg tar feil, men jeg fikk en magefølelse på det. Og magefølelsene mine kan man ta med en klype salt eller det som verre er...

I og med hidi selv har spekulert i hvem dette kan være tviler jeg på at det er henne ;)

Men jeg skjønner at du foreslo henne, for det kunne kanskje vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Det har du helt rett i. Jeg er kvinne:)''

Du er "Hidi, the scorpion!! Sorry Hidi om jeg tar feil, men jeg fikk en magefølelse på det. Og magefølelsene mine kan man ta med en klype salt eller det som verre er...

Du tar feil;) Jeg bruker alltid mitt eget nick! Har forsøkt å være annonym et par ganger, men outet meg selv glatt;)

Så det har jeg gitt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

I og med hidi selv har spekulert i hvem dette kan være tviler jeg på at det er henne ;)

Men jeg skjønner at du foreslo henne, for det kunne kanskje vært.

Hvorfor i all verden skulle jeg bytte nick?

To ganger har jeg forsøkt å være annonym, begge gangene outet jeg meg selv.... Så det har jeg gitt opp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar feil;) Jeg bruker alltid mitt eget nick! Har forsøkt å være annonym et par ganger, men outet meg selv glatt;)

Så det har jeg gitt opp!

Nettopp! Ja, dette var faktisk littt påskekrim-aktig morsomt -men da tok jeg skammelig feil, hehe :-) (Søren, det var oss med samme nick, da, *hark*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

''Det har du helt rett i. Jeg er kvinne:)''

Du er "Hidi, the scorpion!! Sorry Hidi om jeg tar feil, men jeg fikk en magefølelse på det. Og magefølelsene mine kan man ta med en klype salt eller det som verre er...

Magefølelsen din er feil. Jeg er ikke henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nettopp! Ja, dette var faktisk littt påskekrim-aktig morsomt -men da tok jeg skammelig feil, hehe :-) (Søren, det var oss med samme nick, da, *hark*)

Ikke tenk mer på det;)

Som du sier, så er det litt påskekrim over hele greia;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

Hmmm

Foreløpig skiller du deg ikke så mye ut på skrivestilen, for du har ikke skrevet så mye, så jeg prøver å eliminere andre nick ved å tenke ut hvem som ikke kunne postet et slikt innlegg (ref at du skev at du holdt på å poste et liknende innlegg som hovedinnlegget selv). Da kan jeg f.eks eliminere elextra, dorthe, morsan, flyfly, togli, babette, Mrs Wallace, Mandeloika, Nickløsheletia og alle mennene her inne..

Ok jeg tror du er nitty-gritty

Nei, jeg er ikke henne heller. Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du mener du kan eliminere alle de nickene du nevner?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nei, jeg er ikke henne heller. Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du mener du kan eliminere alle de nickene du nevner?:)

Det er typisk nick som aldri ville startet en tråd om det å gjenkjenne nick på dol. Tror jeg :-)

Eller er du kanskje en av de nickene jeg nevnte siden du spør? Jeg har vanskeligheter for å tro det :)

Skal vi se, hvilke andre nick har vi her inne.. Candyqueen83, laban, shira, AV, Katt-ja.. hmm.. men jeg ikke følelsen av at du er noen av de heller..

Du er garantet ikke Lillemus heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Nei, jeg er ikke henne heller. Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du mener du kan eliminere alle de nickene du nevner?:)

Ja også er du garantert ikke tonie heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille nette rødhette

Det er typisk nick som aldri ville startet en tråd om det å gjenkjenne nick på dol. Tror jeg :-)

Eller er du kanskje en av de nickene jeg nevnte siden du spør? Jeg har vanskeligheter for å tro det :)

Skal vi se, hvilke andre nick har vi her inne.. Candyqueen83, laban, shira, AV, Katt-ja.. hmm.. men jeg ikke følelsen av at du er noen av de heller..

Du er garantet ikke Lillemus heller..

Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke helt har fått klart for meg hvorfor jeg garantert ikke er den og den, men men. Folk har mange fasetter, og når man tror man kjenner noen kan de vise nye sider av seg selv.

Hvorfor er jeg ikke Elextra, og hvorfor ikke morsan? Jeg tror begge kunne skrevet et slikt innlegg, men det er mulig jeg tar feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

Ja også er du garantert ikke tonie heller:-)

Og hvrfor er jeg garantert ikke henne heller?:) Jeg tror jeg kunne vært henne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke helt har fått klart for meg hvorfor jeg garantert ikke er den og den, men men. Folk har mange fasetter, og når man tror man kjenner noen kan de vise nye sider av seg selv.

Hvorfor er jeg ikke Elextra, og hvorfor ikke morsan? Jeg tror begge kunne skrevet et slikt innlegg, men det er mulig jeg tar feil;)

For det første tror jeg du er yngre enn både morsan og elextra, og dessuten så ser jeg overhodet ikke for meg at de kunne laget en sånn tråd om dette emne :)

Tonie er du garantert ikke pga skrivestilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle jeg bytte nick?

To ganger har jeg forsøkt å være annonym, begge gangene outet jeg meg selv.... Så det har jeg gitt opp;)

Unnskyld at jeg ler, men det var faktisk ganske morsomt:-) Og dette kunne jeg glatt ha gjort sjøl. Har ikke sett det, men jeg kunne garantert gjort det samme. Artig! (Ja, la oss le)! Nattahilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke helt har fått klart for meg hvorfor jeg garantert ikke er den og den, men men. Folk har mange fasetter, og når man tror man kjenner noen kan de vise nye sider av seg selv.

Hvorfor er jeg ikke Elextra, og hvorfor ikke morsan? Jeg tror begge kunne skrevet et slikt innlegg, men det er mulig jeg tar feil;)

Men du må jo si ifra dersom jeg har nevnt noen av nickene du faktisk er, så er det moro å se hvor feil jeg i så fall har tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille nette rødhette

Men du må jo si ifra dersom jeg har nevnt noen av nickene du faktisk er, så er det moro å se hvor feil jeg i så fall har tatt ;)

Ok, hvis du insisterer. Jeg er faktisk tonie, og jeg har svart helt 100 % som jeg pleier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...