Gå til innhold

Bare undrar :)


Gjest Orenda

Anbefalte innlegg

Det er jo godt å vite ;)

Da må jo folk som ikke er på forumet, iallefall ikke ane hvem vi er. Og det er bra!

Nei, som regel vet ingen hvem vi er. Det er jo vi selv som må passe på det vi skriver her inne, noen ting kan være lett gjenkjennelige, så en må jo bare være forsiktig med hva en skriver hvis en ikke vil bli gjenkjent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Mary Poppins

    14

  • tonie

    10

  • Avarian

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Orenda

Nei, som regel vet ingen hvem vi er. Det er jo vi selv som må passe på det vi skriver her inne, noen ting kan være lett gjenkjennelige, så en må jo bare være forsiktig med hva en skriver hvis en ikke vil bli gjenkjent...

Ja det er sant ;)

Men lett å la seg "rive med" av dagsformen. Ville abselutt ikke at bekjente skulle visst alt jeg har skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Orenda

Jeg tror den siste bokstavene i noen av nickene dine i det siste har vært n og p. Er det rett?

n stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg har nesten alltid smileys (tro det eller ei), men jeg sier det jeg mener, og jeg har nok en ganske ram sans for humor. Jeg kan være sarkastisk, kanskje aller mest når det kommer til meg selv, MEN: jeg vil de aller fleste vel, og jeg har mye omtanke for folk her inne. Hvis dere leser meg med litt godvilje tror jeg nok kanskje dere dere kan se det;)

Tonie, jeg digger deg så ikke tro at jeg mente at du ikke er en hyggelig person :-) Men tenker ikke på deg som en sånn superkoselig, smily, dille dulle person ;) Du er ofte ganske direkte, sier det du mener, ooog jeg kan ikke huske at du bruker smileansikt i hvert innlegg for å si det sånn, men der kan jeg huske feil altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et artig lite eksperiment:) Man tror ofte at det er veldig lett å kjenne folk igjen på skrivestilen, skrivefeilene o.l, men det er kanskje ikke så enkelt likevel? Jeg tror man kan skjule seg ganske godt bak et nytt nick, men det som til slutt fører til at de tar oss er rutinene og preferansene våre. Jeg tror det er få som har nok selvkontroll til å holde seg fra å svare de de er svake for og de de misliker sterkt, og da tar det ikke så lang tid før det er mulig å gjenkjenne et mønster hvis en er observant. Hvilke temaer som fenger oss er også avslørende, og hvilke tider på døgnet vi er her.

Dette ble en morsom tråd, og viser at det ikke er fullt så lett som vi kanskje innbiller oss å gjenkjenne noen. Jeg tror at det man lettest gjenkjennes på ikke nødvendigvis er skrivestilen, men mer gjentagelser av synspunkter, livshistorier og temaer vi er opptatt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonie?? Er ikke det hun sure...:P

''Tonie?? Er ikke det hun sure...:P

''

Tonie er da ikke sur?!? Etter min oppfatning er hun en av de kuleste debattantene på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske dårlig på å gjenkjenne folk som har skiftet nick, med mindre det er en veldig spesiell historie som jeg kjenner igjen. Enda verre synes jeg det er med "engangsnick" - tar svært, svært sjelden hvem som er "anonym for anledningen" o.l.

Men noen har fortalt meg hvilket nick de har byttet til, enten i en tråd på dol eller i en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke henne heller:) Ja, jeg mener jeg har et godt kjent nick her inne. Jeg har vært her lenger enn de fleste andre.

Jeg har ikke kommet langt i tråden, så mulig det er noen give-aways lenger ned, men kanskje Lillemus?

Dete sier jeg egentlig fordi jeg fikk en sånn rar assissiasjon av Lillemus - Lilleulv - Ulv - Rødhette... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm

Foreløpig skiller du deg ikke så mye ut på skrivestilen, for du har ikke skrevet så mye, så jeg prøver å eliminere andre nick ved å tenke ut hvem som ikke kunne postet et slikt innlegg (ref at du skev at du holdt på å poste et liknende innlegg som hovedinnlegget selv). Da kan jeg f.eks eliminere elextra, dorthe, morsan, flyfly, togli, babette, Mrs Wallace, Mandeloika, Nickløsheletia og alle mennene her inne..

Ok jeg tror du er nitty-gritty

''Da kan jeg f.eks eliminere elextra, dorthe, morsan, flyfly, togli, babette, Mrs Wallace, Mandeloika, Nickløsheletia og alle mennene her inne..''

Riktig eliminert mht meg ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i hvert fall ikke an å se det på et par setninger

''Det går i hvert fall ikke an å se det på et par setninger''

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Det er typisk nick som aldri ville startet en tråd om det å gjenkjenne nick på dol. Tror jeg :-)

Eller er du kanskje en av de nickene jeg nevnte siden du spør? Jeg har vanskeligheter for å tro det :)

Skal vi se, hvilke andre nick har vi her inne.. Candyqueen83, laban, shira, AV, Katt-ja.. hmm.. men jeg ikke følelsen av at du er noen av de heller..

Du er garantet ikke Lillemus heller..

Nei, det er ikke meg nei :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kommet langt i tråden, så mulig det er noen give-aways lenger ned, men kanskje Lillemus?

Dete sier jeg egentlig fordi jeg fikk en sånn rar assissiasjon av Lillemus - Lilleulv - Ulv - Rødhette... ;-)

Nei, det er ikke meg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...