Gå til innhold

Bare undrar :)


Gjest Orenda

Anbefalte innlegg

meg_123

Hvis det er feil, har du et relativt kjent nick her inne? Ellers blir det i hvert fall vanskelig..:)

Det er ikke meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 165
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    22

  • Mary Poppins

    14

  • tonie

    10

  • Avarian

    9

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

Jeg skifter ikke nick, men hender en sjelden gang jeg er anonym.

Er du Velouria eller Zarine?

'Er du Velouria eller Zarine?''

Jøss dette er nick jeg aldri kan huske å ha sett her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Orenda

Jeg skifter ikke nick, men hender en sjelden gang jeg er anonym.

Er du Velouria eller Zarine?

Neida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

'Er du Velouria eller Zarine?''

Jøss dette er nick jeg aldri kan huske å ha sett her inne

''Jøss dette er nick jeg aldri kan huske å ha sett her inne''

Jeg har klisterhjerne! :-D

*knis* - bytt ut klister med teflon...

Men søkte på ordet "undrar" og valgte tilfeldige nick som hadde gjentatt bruk av ordet "undrar" og som jeg så vidt kunne huske å ha sett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Er du Velouria eller Zarine?''

Jøss dette er nick jeg aldri kan huske å ha sett her inne

''Er du Velouria eller Zarine?''

Jeg husker Velouria! :o) Men det må være lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

''Jøss dette er nick jeg aldri kan huske å ha sett her inne''

Jeg har klisterhjerne! :-D

*knis* - bytt ut klister med teflon...

Men søkte på ordet "undrar" og valgte tilfeldige nick som hadde gjentatt bruk av ordet "undrar" og som jeg så vidt kunne huske å ha sett før.

Ah lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jøss dette er nick jeg aldri kan huske å ha sett her inne''

Jeg har klisterhjerne! :-D

*knis* - bytt ut klister med teflon...

Men søkte på ordet "undrar" og valgte tilfeldige nick som hadde gjentatt bruk av ordet "undrar" og som jeg så vidt kunne huske å ha sett før.

Jeg husker nickene nå når jeg ser dem, men hadde neppe kommet på dem selv.

Synes foresten det er på tide med en liten oppdatering mht hva folk har tippet her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Du er Shira!!

Pluss det at Shira alltid har mellomrom etter komma, for ellers får hun vondt i magen sin. Så det så. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304284014' post='4572000]

Nope, for Shira bruker kun slike smiley som dette: :o)

Men smileys kan man jo endre bare for å forvirre .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304284061' post='4572002]

Pluss det at Shira alltid har mellomrom etter komma, for ellers får hun vondt i magen sin. Så det så. :o)

Ja, jeg lurte først på om manglende mellomrom etter komma kunne være et kjennetgen, men så at Orenda hadde mellomrom i andre innlegg.

Men så så jeg i et innlegg lenger ned at Orendra skrev "abselutt", og et lite søk avslørte at du hadde brukt det (samt Shira12, som jeg antar også er deg?), men ordet hadde også blitt brukt av en som kaller seg dina2, beib, goete, frø, of D*lilith, pluss noen engangsnick og engangsbruk av ordet.

Men jeg har ikke lagt merke til noen av de andre nickene, unntatt D*lilith, så kanskje det er henne som er trådstarter? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Men smileys kan man jo endre bare for å forvirre .-)

Sant.

Jeg er så lat at jeg bytter aldri nick, ikke sånn utenom det helt ekstra ordinære, men jeg lever så kjedelig liv at det skjer lite ekstra ordinært for meg å skrive om her inne. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304284061' post='4572002]

Pluss det at Shira alltid har mellomrom etter komma, for ellers får hun vondt i magen sin. Så det så. :o)

Ser forresten at mellomrom etter komma nok er unntaket her, og ikke regelen, så da er nok det et tegn, ja, men dessverre litt for vanlig :-)

Og så bruker Orenda to prikker og ikke tre, noe som jeg ville brukt... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ja, jeg lurte først på om manglende mellomrom etter komma kunne være et kjennetgen, men så at Orenda hadde mellomrom i andre innlegg.

Men så så jeg i et innlegg lenger ned at Orendra skrev "abselutt", og et lite søk avslørte at du hadde brukt det (samt Shira12, som jeg antar også er deg?), men ordet hadde også blitt brukt av en som kaller seg dina2, beib, goete, frø, of D*lilith, pluss noen engangsnick og engangsbruk av ordet.

Men jeg har ikke lagt merke til noen av de andre nickene, unntatt D*lilith, så kanskje det er henne som er trådstarter? :-)

Jo, det var meg, men jeg har nok utviklet skrivekunnskapene mine en smule siden 12-tallet hang på nicket. Ganske mye faktisk, det er fordi jeg har tatt norskfag i mellomtiden, allikevel har jeg konstante skrivefeil jeg kan taes på.

Kanskje det er D*hilit (nå stavet jeg det sikkert feil) ja, husker henne. :o)

Jeg er dårlig på å ta endel nick, mens andre kjenner jeg igjen med en gang. Er vel slik det blir etter mange år her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Ser forresten at mellomrom etter komma nok er unntaket her, og ikke regelen, så da er nok det et tegn, ja, men dessverre litt for vanlig :-)

Og så bruker Orenda to prikker og ikke tre, noe som jeg ville brukt... ;-)

Jeg ville knapt nok brukt tre prikker, kun om jeg virkelig mente at nå fikk dere tenke over hva jeg skrev.

Tegnsetting er også en slik ting jeg ble mer obs på for min egen del etter all den norsken jeg måtte ta. (jeg fullførte studiekompetansen for en stund siden og tok all norsk på en gang). Allikevel er jeg ikke så flink med språk, men synes det er artig hvor språket identifiserer oss. Vi har alle vår egen måte å uttrykke oss på, jeg liker det mangfoldet det blir på steder som Dol. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1304284848' post='4572019]

Jeg ville knapt nok brukt tre prikker, kun om jeg virkelig mente at nå fikk dere tenke over hva jeg skrev.

Tegnsetting er også en slik ting jeg ble mer obs på for min egen del etter all den norsken jeg måtte ta. (jeg fullførte studiekompetansen for en stund siden og tok all norsk på en gang). Allikevel er jeg ikke så flink med språk, men synes det er artig hvor språket identifiserer oss. Vi har alle vår egen måte å uttrykke oss på, jeg liker det mangfoldet det blir på steder som Dol. :o)

Jeg bruker ikke prikker i ting som skrives ut på papir, og heller ikke jobbmailer osv.

Men i mer "muntlig" sammenheng slik som her på dol bruker jeg gjerne både prikker og også atskillig mer utropstegn enn ellers.

Mener å ha lest at et av gutta her inne (sdd? prozak?) beklaget seg over bruk av fire prikker, og mente at tre fikk holde! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...