Gå til innhold

Påstått voldtekt


Gjest Svarttrost

Anbefalte innlegg

Gjest xbellax

''Men hvorfor skal du avgjøre hva som er korrekt å mene?''

Det sa jeg da ikke?

SDD tror at traumene etter voldtekt har med om man ser på sex som noen "big deal" eller ikke å gjøre.

Det handler ikke om meninger, det kan undersøkes. Jeg kan nesten garantere at de ikke vil finne noen korrelasjon.

Igjen; jeg har ikke sagt noe om det er et traume å bli utsatt for falske anklager eller ikke.

Men nå er jeg som sagt ferdig, så jeg svarer ikke mer nå.

Du hør her, jeg forstår at du blir frustrert. Men jeg synes det blir rart å bombastisk si at vedkommende ikke aner hva han/hun snakker om fordi de har en annen opplevelse av dette enn deg. Det kunne jo være at personen faktisk kan svært mye om akkurat voldtekt, men ville reagert annerledes. Det er ingen mal på dette, ingen har enerett på reaksjonsmønster.

Vi lar den ligge. Jeg tror det er endel misforståelser i denne tråden, etter hva jeg ser med et rask blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 181
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    26

  • ShitDiddelyDo

    24

  • nitty-gritty

    19

  • Merlenoir

    9

Mest aktive i denne tråden

Straffen for "falsk voldtektsanklage" skulle vært strengere! Å bli vooldtatt er totalt ødeleggende for vedkommende, men å bli anklaget for voldtekt som aldri har funnet sted kan også oppleves ødeleggende.

Begge deler burde blitt hardere straffet!

''Begge deler burde blitt hardere straffet!''

Det er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...