Gå til innhold

Smerter i ledd og muskler


Idaros

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har gått i over lenger tid med smerter i fot, ankelen, leggen, knær, rygg, håndledd og ved tommelen, osv. Først når det begynnte i foten og leggen så kjentes det ut som om blodsirkulasjoen ble borte, og det gjore kjempe vondt i hele leggen. Så jeg kan ikke gå så mye uten at jeg får utrolig vondt i bena. og at jeg sliter veldig mye med ryggen, får uansett vondt om jeg ligger, sitter, står eller løper. Og i det siste har jeg hatt så utolig vondt i håndleddene, jeg klarer nesten ikke å gjøre noe med hendene, det er like vondt uansett om jeg har dem stille eller i bevegelse. Og her om dagen så fikk jeg kjempe vondt ved det tommel festet der, det kom helt likt i begge hender og varte noen dager, så ble det borte igjen. Har vært hos legen mange ganger, men han finner ikke ut noe. Så jeg går også hos fysioterapaut, men jeg syns ikke at det blir noe bedre. For jeg gikk dit pga. vond rygg, og først etter så begynnte jeg og slite med plager i nesten alle ledd og musklene mine. Noen som vet hva det kan være? Spurte legen om det kunne være betennelse, men det sa han at det ikke var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...