Gå til innhold

-8 kg FORT? ( kortsiktig pga opr.!!)


Gjest xxyydesp

Anbefalte innlegg

Gjest xxyydesp

Jeg må ned 8 kilo så fort som overhodet mulig pga en operasjon!

Føler selv ikke behov for å gå ned i vekt, men er nødt for å få tatt den. Hvordan hurtigst mulig klare det, shake, knekkebrød, grønnsaker??? Jada, vet det ikke er lurt, kortsiktig tenkning osv, men ikke ta hensyn til det, jeg må ned fort og trenger råd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Hvordan er dagens vekt siden du selv ikke føler at du behøver å gå ned i vekt? Ettersom du skal opereres antar jeg at helsepersonell har anbefalt deg å gå ned i vekt, og dette gjør de vanligvis bare når det er medisinsk nødvendig. Hvordan operasjon er det du skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxyydesp

Hvor fort snakker vi?

Så fort som overhodet mulig, helst ikke mer enn 1 mnd, men må jo være _litt_ realistisk;)

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxyydesp

Hvordan er dagens vekt siden du selv ikke føler at du behøver å gå ned i vekt? Ettersom du skal opereres antar jeg at helsepersonell har anbefalt deg å gå ned i vekt, og dette gjør de vanligvis bare når det er medisinsk nødvendig. Hvordan operasjon er det du skal ha?

bukplastikk/omvendt t-snitt.

veier i dag 88 kilo (170 høy) og JA, kunne nok med fordel ha gått ned en god del uansett, men føler altså ikke behov for det i utgangsunktet. men er nødt for å få utført opr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Så fort som overhodet mulig, helst ikke mer enn 1 mnd, men må jo være _litt_ realistisk;)

Tips?

Synes det høres veldig rart ut at helsepersonalet ber deg gå ned 8 kg såpass raskt dersom du ikke trenger det. De kan da virkelig ikke forvente at du skal kunne gå ned 8 kg på 4 uker? Med mindre du er veldig stor da, men det antar jeg du ikke er siden du mener du ikke trenger å gå ned.

Ellers tror jeg den raskeste veien er å ligge på et minimum av kalorier hver dag. Mange av de som konkurerer i fitnesskonkurranser lever på kokt og usaltet torsk og bitelitt ris 8 ganger om dagen (750kcal) før de skal være med i konkurranser, for å ha minst mulig kroppsfett. Dette er dog ikke noe jeg vil anbefale deg å gjøre, og dessuten vil du gå opp alt og mest sannsynlig litt til når du begynner å spise normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest xxyydesp

Synes det høres veldig rart ut at helsepersonalet ber deg gå ned 8 kg såpass raskt dersom du ikke trenger det. De kan da virkelig ikke forvente at du skal kunne gå ned 8 kg på 4 uker? Med mindre du er veldig stor da, men det antar jeg du ikke er siden du mener du ikke trenger å gå ned.

Ellers tror jeg den raskeste veien er å ligge på et minimum av kalorier hver dag. Mange av de som konkurerer i fitnesskonkurranser lever på kokt og usaltet torsk og bitelitt ris 8 ganger om dagen (750kcal) før de skal være med i konkurranser, for å ha minst mulig kroppsfett. Dette er dog ikke noe jeg vil anbefale deg å gjøre, og dessuten vil du gå opp alt og mest sannsynlig litt til når du begynner å spise normalt igjen.

Ok, tusen takk:)

Se mitt svar til Onsdag.

De ber meg ikke om det, jeg velger det selv fordi jeg vil ha operasjonen, og å klare det på 1 mnd var min egen ønsketenkning:)

Og joda, kunne selvsagt hatt godt av å gå ned uansett, men når jeg har fjernet 5 kilo mageheng så vil jeg faktisk si at jeg er slank nok, etter mine kriterier for å ha en god selvfølelse vel og merke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eurodiet

Eurodiet vil kanskje være et godt alternativ; du trenger godkjenning fra lege for å få kjøpt kuren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderen

bukplastikk/omvendt t-snitt.

veier i dag 88 kilo (170 høy) og JA, kunne nok med fordel ha gått ned en god del uansett, men føler altså ikke behov for det i utgangsunktet. men er nødt for å få utført opr.

Med en BMI på 30.4, syns jeg det er merkelig at du i utgangspunktet er fornøyd. Med vekten er du i faresonen for mange livsstilssykdomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ærlig på en fredag

bukplastikk/omvendt t-snitt.

veier i dag 88 kilo (170 høy) og JA, kunne nok med fordel ha gått ned en god del uansett, men føler altså ikke behov for det i utgangsunktet. men er nødt for å få utført opr.

Jeg tok bukplastikk for mange år siden og måtte da ned på 60 kg for å få dette utført. Jeg er 163 høy. Jeg var da alminnelig slank. Jeg ville nok gådd noe mer ned i vekt hadde jeg vært i dine sko. Er du sikker på at du har 5 kg løsskinn? Mye av det kan være fett, for direkte slank kan du umulig være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...