Gå til innhold

Hvem kjenner denne metoden / terapien?


zickzick

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg kommer fra Tyskland og leiter etter en terapie jeg fikk der.

Alle jeg spør har aldri hørt om det.

Den er til og styrke og bygge opp immunforsvaret, til allergiebahandling og masse mer.

I Tyskland kalles den: Eigenbluttherapie ( Egenblodterapie)

Legen tar ut blod av en. Dette blir mixet med forsjellige ting ( vitaminer, homeopatiske middler osv) og delt opp i 10 porsjoner. Pasjenter får enten de 10 sprøytene hjem og skal sprøyte seg 10 dager hver dag blodet sit, eller må kommte 10 ganger til legen og får sprøytet det der.

Jeg var masse szk noen år siden, men etter jeg gjorde den behandlingen var jeg ikke syk i mangen år- heller ikke når alle andere var det rund meg.

Nå har jeg begynnt og bli masse syk igjen. Jeg har vært syk igjen og igjen i nesten 6 måner og er veldig lei av det. Som trebarnsmor hat jeg ikke tid til og være syk hele tiden.....

er det noen som har hørt om denne metoden og kan fortelle meg hva den heter i Norge og hvor jeg kan gjør det????

Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletiden

Jeg har ikke hørt om det, men dette er hva min sønn bruker som har en medfødt immunsviksykdom. Han bruker det ikke bare i perioder for så å være frisk i flere år. Han tar det en gang i uka. Det har han gjort i snart 7 år og skal gjøre det hele livet.

http://213.225.88.53/felleskatalogen/?mainpage=/felleskatalogen/show.do%3Ffilename%3D/content/preparat-register/G/Gammanorm...Octapharma_559553.html%26printable%3D0%26frameset%3D1%26thin%3D0%26href%3D0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...