Gå til innhold

Brystforstørrende piller


Gjest Damazetti

Anbefalte innlegg

Gjest Damazetti

Hei! :) Jeg ønsker å benytte meg av noen piller som på naturlig vis skal forstørre brystene mine. Jeg er 16 år gammel. Jeg har lest om det aktuelle produktet, og det står at det er testet på kvinner i alle aldre. Har klippet følgende tekst fra nettsiden til produktet: The overall size and fullness of your breasts is impacted by the presence and ongoing shift of hormones like estrogen. So the foundation of the Total Curve™ System is a Daily Supplement that contains a series of natural, safe phytoestrogens... ... Which naturally mimic the action of estrogen to further firm and lift your breast tissues. It has also been formulated to contain a variety of herbals, nutrients, antioxidants and hormone balancers that promote overall breast health while reducing symptoms of PMS, menopause, diminished sex drive, vaginal dryness, and more. Produktet het Total Curve, og nettsiden er www.totalcurve.com. Jeg har følgende spørsmål: - Er det sannsynlig at det virker? - Er det helseskadelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tull fra ende til annen. Kan dessuten være farlig da du ikke kjenner til hva de har blanda oppi.

Størrelsen på pupper er bestemt av gener, kroppsbygning, kroppsfett og mengde brystvev (kjertler) De vil endre seg gjennom livet ved hormoner (svangerskap) amming, vektøkning/tap og alder.

Vær fornøyd med de puppene du har. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usannsynlig at det virker og det kan være helseskadelig. Ikke lurt å ta piller med østrogen og sikkert mye anna i.

Jeg hadde latt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Bruset - Alt. medisin

Det finnes mange produkter på markedet som skal i følge produsentene gi større bryster. De fleste inneholder østrogenlignende stoffer fra planter og disse selges ofte på internett. Så vidt jeg har kunnet finne ut er produktet testet på 28 kvinner som brukte produktet i 56 dager i form av en krem på det ene brystet og fikk en økning på 2.2 % i størrelse mens det ubehandlede brystet økte med 0,9 %, dvs en forskjell på 1,3 %. Jeg har ikke funnet at man har testet tablettene og denne undersøkelsen er gjort av produsenten og ikke uavhengige forskere. Studien er heller ikke publisert så vidt jeg kan se. Miin konklusjon er derfor at effekten er for liten til at det er verdt pengene. Når det gjelder eventuelle helseskade vet vi faktisk ikke nok om dette i og med at produktet ikke er testet av uavhengige på større grupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...