Gå til innhold

sånn kan det gå...


huuff

Anbefalte innlegg

Etter 4 uker, med tvil i forhold til framtiden med min samboer og kjærlighetssorg for en annen jeg trodde var drømmemannen, ser jeg nå hvordan jeg hittil har løst det: 4 uker med vill fråtsing... Jeg har ikke greid å forholde meg til de vonde følelsene og har døyvet alt med å spise; "nå skal vi kose oss!" Alt jeg har gjort med min samboer har inneholdt mat - masse mat! Softis i sola, lunsjer i sola, kaker på kvelden, middag på døra og i restauranten osv... Vi har vært på nett - kosestunder hver dag - uten å komme fram til noe mer.

Jeg har samtidig fått til 15 treningsøkter, men uten den vanlige deilige følelsen. Nå har jeg bare vært lei, og det har vært et ork og pes. Resultatet er 3,5 kg OPP i vekt og et ansikt fullt av urenheter + skikkelig forkjølelse.

Jeg er back to start. Jeg må leve i hverdagen og se hvordan ting går da... Jeg savner HAN så fælt - hver celle i kroppen skriker etter han, og samboer og jeg går rundt grøten hele tiden - kommer ikke fram til noe. Jeg gir meg selv 2 uker på å komme tilbake til samme relativt gode form/vekt som der jeg var. Så skjer det forhåpentligvis noe med tankegangen også... Akkurat som jeg går og venter på en slags åpenbaring. Huff, 2011 blir visst ikke mitt år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 131
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • huuff

    51

  • PieLill

    16

  • nitty-gritty

    7

  • Lillemus

    3

Det er kun du som kan ta deg sammen..

Ja, jeg vet at ingen kan gjøre noe for meg, men det er bare så vanskelig når alt føles håpløst - og noen ganger hjelper det litt å skrive det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beslutningsvegring.

mvh

Ja, men det er også en del her hvor jeg føler at jeg ikke har noe valg. Jeg kan ikke svikte samboer og jeg kan ikke få HAN.

Og nå ser jeg snart ti år eldre ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beslutningsvegring.

mvh

Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)

Men hva er svaret da?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)

Men hva er svaret da?!?

? Det der er da meningsløst. Livet gir deg ingen svar, livet, det er bare deg det, ditt liv, dine valg. Til nå har du sagt vent, og ingen ting skjer. Det virker ikke som om det hjelper deg å skrive. Ta heller grep om ting, gjør det slutt med samboer du ikke vil ha, skap deg et liv og sjekk om noen måneder om prinsen fortsatt vil ha deg. Hvis ikke, lev videre alene og se deg om etter en ny. Ikke seigpin samboeren din noe mer enn du allerede har gjort. Du har jo fått et svar etter ferien. Svaret er: Ferie hjalp ingen ting på situasjonen, ergo: dere må gå videre i livet hver for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)

Men hva er svaret da?!?

Dette var selvmotsigende gitt. Så langt har du (livet) sagt vent, men du skriver innlegg etter innlegg om at du ikke har det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)

Men hva er svaret da?!?

''Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)''

For noe tøys! Livet GIR deg ikke svar, du må finne dem selv! Dette har mange av oss forsøkt å fortelle deg mange ganger, men det er på høy tid at du fatter noen avgjørende beslutninger selv, og ikke bare venter på at "livet skal gi svar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)

Men hva er svaret da?!?

Det der er en komplett passiv tankegang.

Du er først og fremst din egen (u)lykkes smed. Spesielt når det gjelder valg av kjæreste.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er også en del her hvor jeg føler at jeg ikke har noe valg. Jeg kan ikke svikte samboer og jeg kan ikke få HAN.

Og nå ser jeg snart ti år eldre ut...

''Ja, men det er også en del her hvor jeg føler at jeg ikke har noe valg. Jeg kan ikke svikte samboer og jeg kan ikke få HAN.''

Unnskyld. Du har allerede sviktet samboeren din. Han bare vet ikke hvor mye.

Det er ditt valg å sitte å surmule og synes synd på deg selv i stedet for å ta tak i livet ditt å komme deg videre. Virker som du streiker som en furten ungen når livet ikke gjør slik du befaler.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er også en del her hvor jeg føler at jeg ikke har noe valg. Jeg kan ikke svikte samboer og jeg kan ikke få HAN.

Og nå ser jeg snart ti år eldre ut...

''Jeg kan ikke svikte samboer og jeg kan ikke få HAN.''

Du har jo alt sviktet ham på det groveste. Jeg fatter ikke at du har samvittighet til å holde samboeren din for narr på denne måten i år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei av såpeserien

Himmel,

Nok en kilometerlang tråd om det samme emnet.

Tror du digger denne oppmerksomheten du får her.

Gå videre.

''Tror du digger denne oppmerksomheten du får her''

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel,

Nok en kilometerlang tråd om det samme emnet.

Tror du digger denne oppmerksomheten du får her.

Gå videre.

Hva tror du jeg prøver på da? Det er i så fall mitt høyeste ønske å komme videre i livet.

Jeg kan dementere at jeg digger oppmerksomheten her inne! Jeg digger å få skrevet litt av meg - og å få gode råd og refleksjoner som dukker opp.

Jeg digger ikke svar av typen "lei å høre om dette" osv... Jeg ser jo stadig nick som skriver her og har jeg ikke sansen for vedkommende, så hopper jeg glatt over den tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Det der er da meningsløst. Livet gir deg ingen svar, livet, det er bare deg det, ditt liv, dine valg. Til nå har du sagt vent, og ingen ting skjer. Det virker ikke som om det hjelper deg å skrive. Ta heller grep om ting, gjør det slutt med samboer du ikke vil ha, skap deg et liv og sjekk om noen måneder om prinsen fortsatt vil ha deg. Hvis ikke, lev videre alene og se deg om etter en ny. Ikke seigpin samboeren din noe mer enn du allerede har gjort. Du har jo fått et svar etter ferien. Svaret er: Ferie hjalp ingen ting på situasjonen, ergo: dere må gå videre i livet hver for dere.

Jo, vi har det på et vis bedre, men jeg frykter altså at det skyldes min enorme fokusering på "nå koser vi oss - gjennom alt mulig spiselig."

Jeg er bare helt desperat etter å komme over HAN.

Jeg må få bort alle distraksjoner og så se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var selvmotsigende gitt. Så langt har du (livet) sagt vent, men du skriver innlegg etter innlegg om at du ikke har det bedre.

Enig at den var upassende når jeg får tenkt meg om - den ramlet bare foran øynene mine og føltes passende der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Livet gir deg svar på 3 måter. Det sier ja, og gir deg det du vil ha. Det sier nei, og gir deg noe bedre. Det sier vent, og gir deg det beste:-)''

For noe tøys! Livet GIR deg ikke svar, du må finne dem selv! Dette har mange av oss forsøkt å fortelle deg mange ganger, men det er på høy tid at du fatter noen avgjørende beslutninger selv, og ikke bare venter på at "livet skal gi svar".

Jeg prøver desperat å finne svar!! Jeg fatter ikke at jeg ikke klarer å formidle dette.. Jeg var sykt lykkelig og trodde jeg hadde alt - men fikk det ikke. Dette er vanvittig vanskelig å komme over.

Da er kanskje å ordne opp her hjemme det beste jeg kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får prøve å tenke stygge tanker om elskeren din og gode tanker om samboeren din. Mye av dette ligger også i ditt hode.

Ja, takk for tips. Vet at dette sitter i hodet, men hvordan få det ut av hodet... Vil ikke se ut som en julegris på julebordet heller... Men det er det eneste som hadde gjort meg rolig nå; en pose med smågodt foran valgsendingen - da hadde jeg fått et "friminutt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...