Gå til innhold

Gutt 12 med magesmarter i 3 år


excel1365381450

Anbefalte innlegg

excel1365381450

Sønnen min har hatt magesmerter av og på i 3 år. Smertene sitter "bak navlen". Han er utredet med colonskopi og gastroskopi, men ikke noe er funnet. Avføringen er stort sett normal, noen ganger litt løs. Han har store smerter 1-2 dager hver eneste uke, og det er et kjempeproblem sosialt og skolemessig. Har prøvd å kutte ut melk og gluten fra kostholdet uten resultat. Første diagnose var reflux, så han gikk på protonpumpehemmer i et halvt år. Smertene ble da borte i noen mnd., men kom tilbake.

Noen som kjenner til nyttig alternativ behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke noe om hva dette kan være, men har gutten din blitt sjekket for gallesten? Selv gikk jeg meg magesmerter i 2 år, og gikk på syrenøytraliserende. Behandlet som magesår. Det hjelp noe, men hadde stadig tilbakevennende magesmerter. Så fikk jeg et skikkelig gallestensanfall, forøvrig noe av det verste jeg har vært med på; og legevaktlegen skjønte da med en gang hva det var. Sendte meg til fastlegen som igjen ga meg rekvisisjon til ultralyd, hvor det ble oppdaget flere gallestener. Jeg fikk fjernet galleblæren og har etter det vært helt fin. Ingen magesmerter. Det kunne muligens være verd et forsøk og få sjekket det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...