Gå til innhold

Mister matlyst.

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58
Skrevet

Noen ganger mister jeg helt matlysten,og vil ikke spise før jeg er drit sulten eller jeg blir svimmel.

Kan det være tegn på depresjon og at jeg kanskje har tatt for lite medisiner.(hoppet over en dag)

Legen anbefaler 100 mg om morgenen,mens jeg tar 50 om morgen og 50 om kvelden,da jeg blir så oppspilt.Siden jeg kan bli skikkelig deppa om kvelden tar jeg bare 50 mg.(tar jeg 100 får jeg ikke sove)

Flere som har det slik? Siden jeg er så feit,har jeg ofte for meg at jeg ikke fortjener mat,siden jeg er feit som ei purke og har nok fett å tære på.

Jeg har kuttet ut seroquelle som en lege har foreskrevet tidligere da den første uka jeg starter opp er "helt ødelagt" jeg sover omtrent de 3-4 første dagene.De er fine å sove på,men på dagtid kan man føle seg "i limbo" ikke helt våken,og ikke helt trøtt.Sikkert derfor så mange pasienter drikker mye kaffe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...