Gå til innhold

Myye plager


Gjest EmmaEmma.

Anbefalte innlegg

Gjest EmmaEmma.

Hodet: Vondt i hode hver dag. Trykk i hodet når jeg reiser meg. Svimmel «Støt» og kribling i hodet. Nummen i ansiktet. Hørselstap. Talevansker, ordene stokker seg og jeg sier feil ord selv om jeg hvet hva jeg skal si. Alt er på samme side bortsett fra nummenheten, den bytter av og til side og jeg blir varm i halve ansiktet. Hodepinen er som oftest rett ovenfor øyet på høyre side, men av og til kan den komme fra toppen av hodet. Noenganger får jeg hodepine hvis jeg tar meg i bakhodet, eller ligger inntil noe, og den går fra bakhodet og frem til kjeven. Har tatt MR uten kontrast, låg ikke helt iro og fikk beskjed om å ligge mer stille. Kan det være noe som ikke ble sett på bildet med tanke på at jeg var urolig? Etter MR sa legen «jeg kan ikke se noe galt» så spurte jeg «Så jeg er frisk?» å han svarte «Det kan ikke jeg vite» .. Har ikke hørt noe mer. Hjertet: Stikking i midten av brystet og ned i magen når jeg er i aktivitet. Trykk i brystet når jeg reiser meg opp, å hjerte begynner å slå langsomme, harde slag. Har tatt flere EKG pga jeg har vært livredd, eneste som ble påvist var ekstraslag. Er ganske redd fortsatt, i og med at jeg går på Concerta. Legen tar meg ikke seriøst, og har null sjangs til å bytte fastlege. Hva er alle disse symptomene? Kan jeg ha svulst i hodet? Er UTROLIG redd for at det er noe, og at bildene ikke ble bra nok. Har også leamus i hele kroppen, liksom under huden. Dette er opptil flere ganger for dagen. Er mye stiv i musklene også. Er livredd for ALS!! Kan jeg få dette i så ung alder? En ting til jeg lurer på: Har fått et slags utslett i hodebunnen, det er nesten brunt og kjennes ut som litt store klumper, kommer av og til vann ut av de og det svir når jeg dusjer. Oppå hodet er det også et mykt punk og når jeg trykker fingen ned blir det en liten «grop» i hodeskallen. Dette gjør meg også livredd, for føler at det er hodeskallen som blir presset ned. Håper på et godt svar, legen tar meg IKKE seriøst. Tusen takk for svar på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 5 måneder senere...

Kom deg til lege med en gang!

dette er ganske likt de symtomen jeg har plagdes med.

jeg har i tilegg synsforstyrrelser, nedsatt kraft i gøyre for, ikke reaksjon ved test av refleksen høyre fot. smerter i rygg/hofte,kjennes følelsesløst enkelte steder rundt anus og vagina.samler avførin så lenge at den er like stor som et babyhode .

har tidigere opperert bort galleblæra,og høyre skjoldbruskkjærtel.

legen tar meg ikke på alvor pga panikkangst og tror jeg har personlighetsforstyrrelserplager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oksen Ferdinand

dette er ganske likt de symtomen jeg har plagdes med.

jeg har i tilegg synsforstyrrelser, nedsatt kraft i gøyre for, ikke reaksjon ved test av refleksen høyre fot. smerter i rygg/hofte,kjennes følelsesløst enkelte steder rundt anus og vagina.samler avførin så lenge at den er like stor som et babyhode .

har tidigere opperert bort galleblæra,og høyre skjoldbruskkjærtel.

legen tar meg ikke på alvor pga panikkangst og tror jeg har personlighetsforstyrrelserplager

Kom deg til en annen lege fortset mulig.Leger er også mennesker og de yngste har liten ærfaring.Kanskje du bør komme deg til en kvinnelig doktor?Helst over 40!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...