Gå til innhold

Forstår ikke noe.

Anbefalte innlegg

Gjest Råd ang andre
Skrevet

Vet om en person på min FB side som virkelig er psykotisk, virker slik iallefall. Skriver uforståelige ting og det går mye i tall og koder som jeg ikke forstår, personen sender rare meldinger til folk. Frekke meldiger og uforståelige ting, hva gjør man da?

Politiet har hentet personen før og legen + sykehus vet om denne. Men er helg nå. Kan slike personer bli farlige?

Får vondt av både personen og andre som blir plaget. Har hatt kontakt med personen på FB og vi fortalte hverandre ting, personen var da tvangsmedisinert. Har kjent h*n lenge og har gått mye i paranoia...hele livet.

Syns det er rart at personen bare kan kutte ut medisiner og ikke bli fulgt opp, er ganske alvorlig når en får en slik oppførsel. Har ikke psykiatrien et ansvar?

Sliter selv men ikke på den måten, jeg plager ikke andre og skriver ikke i koder....

Det er så vondt å se på :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...