Gjest SMIRnøff Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Kan jeg ha schizofreni? Har aldri hørt stemmer... eller hatt andre hallusinasjoner... Fungerer ganske dårlig da, spesielt i forhold til det sosiale, isolerer meg... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Beklager dette innlegget... jeg er bare så ensom :-( 0 Siter
Gjest Parasensible Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Har du hatt bizarre vrangforestillinger? Følelse av tankeinsetting, eller tanketyveri? Følt deg kontrollert av en yttre makt o.l. Dette tror jeg er ganske vanlige tegn på schizofreni. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 13. november 2011 Skrevet 13. november 2011 Beklager dette innlegget... jeg er bare så ensom :-( Ensomhet er ikke noen sykdom. Men burde det vært det? Den nye "folkesykdommen"... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Har du hatt bizarre vrangforestillinger? Følelse av tankeinsetting, eller tanketyveri? Følt deg kontrollert av en yttre makt o.l. Dette tror jeg er ganske vanlige tegn på schizofreni. Trur ikke jeg har hatt sånne symptomer nei. :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Ensomhet er ikke noen sykdom. Men burde det vært det? Den nye "folkesykdommen"... Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-) ''Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-)'' Har du tenkt på at dette er en slem måte å prøve skaffe seg oppmerksomhet på? Vi som har vært her lenge, kjenner lusa på gangen og orker ikke svare deg på disse spørsmålene, men de som er nye blir lurt til å komme med seriøse svar til deg. De bruker faktisk av sin tid til å gi deg seriøse svar og så stiller du sånne spørsmål bare for å få oppmerksomhet? Kan du ikke finne på noe annet for å få oppmerksomhet? Får du ikke like stor oppmerksomhet ved å delta i andre tråder? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 ''Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-)'' Har du tenkt på at dette er en slem måte å prøve skaffe seg oppmerksomhet på? Vi som har vært her lenge, kjenner lusa på gangen og orker ikke svare deg på disse spørsmålene, men de som er nye blir lurt til å komme med seriøse svar til deg. De bruker faktisk av sin tid til å gi deg seriøse svar og så stiller du sånne spørsmål bare for å få oppmerksomhet? Kan du ikke finne på noe annet for å få oppmerksomhet? Får du ikke like stor oppmerksomhet ved å delta i andre tråder? Ja det er slemt... men finner bare ikke på annet å snakke om, da. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Ja det er slemt... men finner bare ikke på annet å snakke om, da. Det er rart så mange tråder og mange forskjellige tema som ta`s opp her inne. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Det er rart så mange tråder og mange forskjellige tema som ta`s opp her inne. Egentlig ikke, jeg er ikke interessert i så mye, leser aldri aviser eller ser på tv... har ingen hobbyer... 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Egentlig ikke, jeg er ikke interessert i så mye, leser aldri aviser eller ser på tv... har ingen hobbyer... Leser du ikke avisene på nettet heller? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Leser du ikke avisene på nettet heller? Ikke nå for tiden... tidligere har jeg vel lest littegrann... 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Ikke nå for tiden... tidligere har jeg vel lest littegrann... Da bør du vel gjøre det da, så du har noe å prate om? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Da bør du vel gjøre det da, så du har noe å prate om? Ja, burde jo det. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Ja, burde jo det. Du har vært borte fra dol en tid. Har du hatt en bedre periode nå hvor du har greid å fokusere mindre på diagnose? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Du har vært borte fra dol en tid. Har du hatt en bedre periode nå hvor du har greid å fokusere mindre på diagnose? Har det bedre når jeg ikke misbruker DOL ja. For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke... 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Har det bedre når jeg ikke misbruker DOL ja. For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke... ''For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke.'' Men du vet hvorfor du får pepper og da kan du unngå det, hvis du vil unngå det da. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 ''For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke.'' Men du vet hvorfor du får pepper og da kan du unngå det, hvis du vil unngå det da. Jeg vil jo unngå det, men det er ikke alltid jeg klarer det. Har sikkert noe med selvdestruktivitet å gjøre? Ikke vet jeg. Men har klart det bra den siste tiden, da. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Jeg vil jo unngå det, men det er ikke alltid jeg klarer det. Har sikkert noe med selvdestruktivitet å gjøre? Ikke vet jeg. Men har klart det bra den siste tiden, da. Ok, men jeg skal prøve å sove nå. Godnatt Smir :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 14. november 2011 Skrevet 14. november 2011 Ok, men jeg skal prøve å sove nå. Godnatt Smir :-) Natti. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.