Gå til innhold

Kan jeg ha schizofreni?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Kan jeg ha schizofreni?

Har aldri hørt stemmer... eller hatt andre hallusinasjoner...

Fungerer ganske dårlig da, spesielt i forhold til det sosiale, isolerer meg...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Beklager dette innlegget... jeg er bare så ensom :-(

Gjest Parasensible
Skrevet

Har du hatt bizarre vrangforestillinger? Følelse av tankeinsetting, eller tanketyveri? Følt deg kontrollert av en yttre makt o.l. Dette tror jeg er ganske vanlige tegn på schizofreni.

Skrevet

Beklager dette innlegget... jeg er bare så ensom :-(

Ensomhet er ikke noen sykdom. Men burde det vært det? Den nye "folkesykdommen"...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har du hatt bizarre vrangforestillinger? Følelse av tankeinsetting, eller tanketyveri? Følt deg kontrollert av en yttre makt o.l. Dette tror jeg er ganske vanlige tegn på schizofreni.

Trur ikke jeg har hatt sånne symptomer nei. :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ensomhet er ikke noen sykdom. Men burde det vært det? Den nye "folkesykdommen"...

Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-)

''Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-)''

Har du tenkt på at dette er en slem måte å prøve skaffe seg oppmerksomhet på? Vi som har vært her lenge, kjenner lusa på gangen og orker ikke svare deg på disse spørsmålene, men de som er nye blir lurt til å komme med seriøse svar til deg.

De bruker faktisk av sin tid til å gi deg seriøse svar og så stiller du sånne spørsmål bare for å få oppmerksomhet? Kan du ikke finne på noe annet for å få oppmerksomhet? Får du ikke like stor oppmerksomhet ved å delta i andre tråder?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Sier ikke at det er noen sykdom, men postet innlegget pga at jeg ville ha oppmerkomhet, fordi jeg er ensom... :-)''

Har du tenkt på at dette er en slem måte å prøve skaffe seg oppmerksomhet på? Vi som har vært her lenge, kjenner lusa på gangen og orker ikke svare deg på disse spørsmålene, men de som er nye blir lurt til å komme med seriøse svar til deg.

De bruker faktisk av sin tid til å gi deg seriøse svar og så stiller du sånne spørsmål bare for å få oppmerksomhet? Kan du ikke finne på noe annet for å få oppmerksomhet? Får du ikke like stor oppmerksomhet ved å delta i andre tråder?

Ja det er slemt... men finner bare ikke på annet å snakke om, da.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja det er slemt... men finner bare ikke på annet å snakke om, da.

Det er rart så mange tråder og mange forskjellige tema som ta`s opp her inne.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det er rart så mange tråder og mange forskjellige tema som ta`s opp her inne.

Egentlig ikke, jeg er ikke interessert i så mye, leser aldri aviser eller ser på tv... har ingen hobbyer...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Egentlig ikke, jeg er ikke interessert i så mye, leser aldri aviser eller ser på tv... har ingen hobbyer...

Leser du ikke avisene på nettet heller?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Leser du ikke avisene på nettet heller?

Ikke nå for tiden... tidligere har jeg vel lest littegrann...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ikke nå for tiden... tidligere har jeg vel lest littegrann...

Da bør du vel gjøre det da, så du har noe å prate om?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Da bør du vel gjøre det da, så du har noe å prate om?

Ja, burde jo det.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Ja, burde jo det.

Du har vært borte fra dol en tid. Har du hatt en bedre periode nå hvor du har greid å fokusere mindre på diagnose?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Du har vært borte fra dol en tid. Har du hatt en bedre periode nå hvor du har greid å fokusere mindre på diagnose?

Har det bedre når jeg ikke misbruker DOL ja. For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke...

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Har det bedre når jeg ikke misbruker DOL ja. For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke...

''For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke.''

Men du vet hvorfor du får pepper og da kan du unngå det, hvis du vil unngå det da.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''For da får jeg jo pepper, og det "tåler" jeg ikke.''

Men du vet hvorfor du får pepper og da kan du unngå det, hvis du vil unngå det da.

Jeg vil jo unngå det, men det er ikke alltid jeg klarer det. Har sikkert noe med selvdestruktivitet å gjøre? Ikke vet jeg. Men har klart det bra den siste tiden, da.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg vil jo unngå det, men det er ikke alltid jeg klarer det. Har sikkert noe med selvdestruktivitet å gjøre? Ikke vet jeg. Men har klart det bra den siste tiden, da.

Ok, men jeg skal prøve å sove nå. Godnatt Smir :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ok, men jeg skal prøve å sove nå. Godnatt Smir :-)

Natti. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...