Olav Femte Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Dette gir ikke noe entydig resultat: http://tidsskriftet.no/article/1797598 0 Siter
Gjest ggggghh Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Når lyrica kom var en ikke klar over den potensielle avhengighetssfaren. Det ble en imidlertid raskt, men ikke alle leger har fått med seg dette. Det skrives likevel ut av en del, det gjør jo også andre midler som sobril og vival til tross for avhengighetsfare. Det er nok et tidsspm før det blir et b-preparat. Selv har jeg gad, men er ikke interessert i noe som er avhengighetsfare i. Jeg har opplevd nok av det. Den siste psykiateren sier også at den angstdempende virkningen av lyrica ikke varer så altfor lenge, og da sitter en kanskje igjen bare med avhengighetsproblematikk. En kan selvsagt lete etter gode argumenter og finne de. Ikke alle har som sagt fått med seg den potensielle faren ved dette medikamentet. Håper du ikke bare blir sittende med skjegget i postkassa en dag.. Nhd er blant de som har fått det med seg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Når lyrica kom var en ikke klar over den potensielle avhengighetssfaren. Det ble en imidlertid raskt, men ikke alle leger har fått med seg dette. Det skrives likevel ut av en del, det gjør jo også andre midler som sobril og vival til tross for avhengighetsfare. Det er nok et tidsspm før det blir et b-preparat. Selv har jeg gad, men er ikke interessert i noe som er avhengighetsfare i. Jeg har opplevd nok av det. Den siste psykiateren sier også at den angstdempende virkningen av lyrica ikke varer så altfor lenge, og da sitter en kanskje igjen bare med avhengighetsproblematikk. En kan selvsagt lete etter gode argumenter og finne de. Ikke alle har som sagt fått med seg den potensielle faren ved dette medikamentet. Håper du ikke bare blir sittende med skjegget i postkassa en dag.. Nhd er blant de som har fått det med seg. Hei. Du vil heller bli totalt forflata av SSRI/SNRI/MAO - greit for meg... Kjenner en del som går på en av disse - kjenner de nesten ikke igjen....fraværende...forflata. "de er tingen det..." 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Hei. Du vil heller bli totalt forflata av SSRI/SNRI/MAO - greit for meg... Kjenner en del som går på en av disse - kjenner de nesten ikke igjen....fraværende...forflata. "de er tingen det..." Husk at Lyrica er et C - preprat... 0 Siter
Gjest ggggh Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Hei. Du vil heller bli totalt forflata av SSRI/SNRI/MAO - greit for meg... Kjenner en del som går på en av disse - kjenner de nesten ikke igjen....fraværende...forflata. "de er tingen det..." Har du noen gang vært veldig avhengig av benzo eller liknende? OG prøvd å komme deg fri fra det? Hvis ikke vet du ikke hva det egentlig innebærer og må ta andres ord for at å være veldig avhengig er et stort problem. Men egentlig nytter det ikke diskutere med noen som ikke har vært dypt hekta. En skjønner ikke hvilket helvete det kan være før en har prøvd det selv. 0 Siter
Gjest ggggggf Skrevet 17. november 2011 Skrevet 17. november 2011 Husk at Lyrica er et C - preprat... Du vil jo ikke høre du. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Har du noen gang vært veldig avhengig av benzo eller liknende? OG prøvd å komme deg fri fra det? Hvis ikke vet du ikke hva det egentlig innebærer og må ta andres ord for at å være veldig avhengig er et stort problem. Men egentlig nytter det ikke diskutere med noen som ikke har vært dypt hekta. En skjønner ikke hvilket helvete det kan være før en har prøvd det selv. Begynnte med Rohypnol i 1989 - 1mg - 100 tbl. Lege. Gikk på de i 10 år. I 2000 mellom en psykiater - fikk jeg 2mg Xanor. Gikk på det lenge. Nå har jeg en ordning med hjemmetjenesten - at jeg får 14 3mg Depot 1 gang i uka....så langt har det gått.bra..pal... Jeg er 43 år. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Du vil jo ikke høre du. ...og det vil si...??? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 ...og det vil si...??? Les det fåregående da... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. november 2011 Forfatter Skrevet 17. november 2011 Les det fåregående da... Vet du noe egentlig ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.