Gå til innhold

Effekt av kvantemedisin på depresjon og mave/tarm


Gjest Utålmodig sjel

Anbefalte innlegg

Gjest Utålmodig sjel

Siden medio 2005 har jeg hatt tre runder med depresjon. Plagene inkluderer mave/tarm problematikk, muskelsmerter, forkalkning og betennelser i skuldre, utmattelse og problemer med hukommelse/konsetrasjon. Jeg oppholdt meg to år i Afrika på begynnelsen av 2000 og gikk ett år på antibiotika Doksycyklin (1 tablett pr dag) som malariaprofylakse. I 2002 sluttet jeg å røyke, i 2003 stadig mer problemer med fordøyelsen (diare, gass, forstoppelse). Fjerner derfor amalgamfyllinger i tråd med Tenner og helses anbefalinger. Mage/tarm problemet fortsetter imidlertid. Deretter faller jeg rett bakover på bussen når den bråstopper etter oppstart, og slår bakhodet og bekken. Moderat hjernerystelse, men får problemer med hukommelse osv. Opptrening hos nevrokiropraktor i nesten ett år, pga skade på cortex. I 2009 fikk jeg borreliose som jeg fikk antibiotika for. Har også vært mye plaget av urinveisinfeksjoner (ikke de senere år) og herpes simlex i og rundt munn og nese (mange utbrudd de siste 3 år). Tar behandlinger som foreskrives av legen, men ser ikke at dette gir varig endring. Har vært innom kiropraktor, naprapat, osteopat, akupunktør, homeopat, NLP, healing med mer, uten varig effekt. Jeg har også vært i en selvutviklingsgruppe i flere år. Nå ønsker jeg å bryte denne sirkelen ved å prøve nyvinningene innen for helse, nemlig "Kvantemedisin". Sjekket ut følgende regimer: 1) Klinikk for helhetsterapi og deres maskiner EIS, ES-TECH, SCIo Introspect 2) Ondamed 3) Deltascan v/Naturheil-Zentrum Oliver Weiz. Har du noen erfaringer med noen av disse behandlingsmodalitetene? Vil noen av disse kunne hjelpe i min situasjon. Har fått bekreftet belastning av Candida og parasitter i rikelig mengder, tungmetaller og noe høyt syrenivå. Ingen påvist sykdom, men skårer ganske høyt på gastritis, osteoporose, neuralgias, neurastenia. Alle tre leverandører mener de kan hjelpe, men dette er dyre behandlinger som ikke dekkes av det offentlige. Setter pris på gode råd som kan bringe meg tilbake i full vigør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Kvantemedisin utføres med at kroppen "scannes" via et elektronisk apparat som kan brukes til både å stille diagnose og til behandling. Jeg kjenner ikke til noen vitenskapelig dokumentasjon for metodens effekt og det gjør det vanskelig å sammenligne ulike apparater. Av personlig erfaring har jeg noen pasienter som har reiset til Oliver Weiz i Tyskland og de har vært fornøyd med undersøkelsen, selv om ikke alle plagene er blitt borte. Etter langvarig bruk av antibiotika er det vanlig at den normale tarmbakteriefloraen skades og jeg vil anbefale bruk av pre- og probiotika i minst tre måneder for å korrigere denne. Etter en hjernerystelse kan man få hukommelsesproblemer og konsentrasjonsvansker. Etter min erfaring kan et kurs i oppmerksomhetstrening (Mindfullness) være nyttig både for å redusere stress og bedre konsentrasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...