Gå til innhold

Aluminium i syrenøytraliserende medisin


Gjest Bekymret og angrende

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret og angrende

Hei! Jeg har en alvorlig reflukssykdom, og går på sterke medisiner for dette.(Nexium/ Losec) I tillegg har jeg i perioder brukt store mengder håndkjøpte preparater inneholdende aluminium (Særlig gaviscon, men også noe Link og Novaluzid). De aluminiumsholdige produktene har jeg brukt mye i perioden før jeg fikk tilstrekkelig medisin, men også akutt når symptomene har inntruffet før annen medisn har hatt virkning. I tillegg har dette vært eneste produkt jeg har kunnet benytte i forbindelse med graviditet og amming av mine barn (til sammen 5 år) I disse periodene tok jeg inntil 4 gaviscon per dag. Nå har jeg fått vite at dette ikke var særlig lurt, verken i forhold til meg eller barna. Jeg har nå helt avsluttet bruken, men synes det er ubehaglieg med tanken på at både jeg og mine barn er fulle av aluminium. Særlig bekymret er jeg for utvikling av alzheimer. Er det noe vi kan gjøre for å "bøte" på skaden? Finnes det metoder for å "tømme" kroppen for uheldige mengder aluminium? Håper på gode råd og tips Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...