Gå til innhold

belastninger

Gjest Allsidigdokka

Anbefalte innlegg

Gjest Allsidigdokka
Skrevet

Jeg er blitt en eldre dame,med store forveltninger i livet. Ble enke som 33 åring med 2 barn ,min nåværende mann har blitt forgiftet av div tabletter.Sykehuslegen var meget fortvilet Fru-vi finner ikke motgiften til den farligste bakterien.Hva! bakterier hvor kommer dem fra.Sitter hjelpeløs i rullestol.Måtte selge vårt hus, og en liten leilighet har krevet alt av meg. jeg har ingen venner igjen bare alene og er veldig bitter på min mann,s dumme handling.Han må ha vært døden nær ganske lenge, men jeg fikk ikke vite noen ting. Jeg har i 20 år advart han hvor farlig alle disse tablettene er,men NEI det er en ordre. han er Major og føler ordre fra legen.Nå har denne grusome tilværelsen vart snart i 5 år, og jeg er helt psykisk ødelagt. Det er bitterheten som tar knekken på meg, hvorfor sa han ingen ting til meg, for en kveld da jeg kom hjem så lå han bevistløs på gulvet i soverummet. Døden var nesten i BOX Dagen etter ble han ssendt avgårde med "blå lys"Jeg gråter døgnet rundt , mitt liv er ødlagt for alltid.-bitterheten tar snart overhånd på meg . Det endte med 1 mnd i respirator.kom hjem i rullestol og i coma- Min helse har store belastninger jeg gråter av bitterhet nesten døgnet rundt. Grusomme belastninger med hjemmesykepleie hver dag, kommer ikke ut av døren Akkurat nå har jeg søkt om fast opphold for han på sykehjem, men hva skjer?Sykehuslegen var fortvilet, vi finner ikke motgiften til den farligste bakterien, ja helt utrolig. I vårt hjem tror ikke jeg det fantes mange bakterier!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...