Gå til innhold

Hva skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en følelse av at jorden kan gå under snart. Dette gir meg angst. Og jeg føler at det kommer tegn til meg om dette. Og jeg er usikker på om det bare er jeg som får disse tegnene. I dag følte jeg at mørket lå over byen på en måte som den bare gjør hvis noe galt skal skje. Og på en cafe følte jeg at det var dommedagsstemning med musikken i bakgrunnen. Det er også mye annet stress som skjer. Misfornøyde folk og drama. Føler at alt tilspisser seg til at jorden ikke tåler det lenger.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er mulig at du har rett, men det er også mulig at du tar feil.

Det er mange ting vi bare må finne oss i at vi ikke vet. Vi må tåle å leve med usikkerhet. Kanskje får jeg hjerteinfarkt og dør i morgen. Kanskje blir jeg 98 år.

Gud vet, men hun sier det ikke.

Gjest Palettcikliden
Skrevet

Det er mange ting vi bare må finne oss i at vi ikke vet. Vi må tåle å leve med usikkerhet. Kanskje får jeg hjerteinfarkt og dør i morgen. Kanskje blir jeg 98 år.

Angst heter dette. Det er ikke noe man uten videre må finne seg i :/

Gjest laktosefri
Skrevet

Reis til en deilig solfylt plass og se om du ikke får en helt annen følelse der :)

(Jeg får også samme følelse av byen på denne tiden av året)

Gjest Matariki
Skrevet

''Gud vet, men hun sier det ikke.''

Ja, for alt er forutbestemt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...