idalok Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Hei. Jeg har en kjæreste som jeg nå har vært sammens med i ca 1år. Her om dagen fortalte han meg at han var en psykopat. Han har hatt problemer med rusproblemer og anabole steorider. Han er inne på avrusning nå. Han fortalte meg at han ikke klarer å få følelser for meg eller noen andre. Han er glad i meg, og sier at han bryr seg om meg, han ville fortelle dette fordi han ville mitt eget beste. Jeg syntes ikke han virker som en psykopat etter det jeg har lest. Siden de mangler even til å syntes synd på en persjon og han har trøstet meg når jeg har hatt det vondt og tenkt på meg, og savnet meg, sier han. Han er heller ikke sjalu, han sjekker bare tlf min iblant. Han sier ikke at vi ikke skal være kjærester, men at det er mitt valg, hva jeg vil. Han ville som sagt mitt beste og ba meg tenke over det. Det at han ikke klarer å få følelser skremmer meg litt, men det kan hende har noe med at han har gått på rusmidler før? Han er også veldig opptatt av prinsipper. F.eks: du skal ikke være utro, siden prinsippet er at du ikke skal være det. Jeg håper virkelig jeg kan få svar, siden jeg merker det her går inn på meg og jeg er veldig urolig. Som sagt: jeg ser ikke at han er en psykopat, men han sier det. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Høres mer ut som en asperger som har fått en fiks ide :-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. november 2011 Skrevet 24. november 2011 Ja, jeg tror han har et poeng. Jeg tror ikke han er en å satse på. Ingen kan ut fra disse knappe opplysningene svare sikkert ja eller nei. 0 Siter
Gjest Normala Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Ja, jeg tror han har et poeng. Jeg tror ikke han er en å satse på. Ingen kan ut fra disse knappe opplysningene svare sikkert ja eller nei. Kanskje de passer sammen da? Vil ikke avskrive folk bare fordi de har et eller annet problem eller dårlig side. Da ville få vært noe å satse på da. Bare de perfekte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.