Gå til innhold

blir anklaget for å være en overgriper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har fått det for seg at jeg er for intim med sønnen min på 11 år.

Får stadigvekk høre at det er unormalt å klemme så mye som vi gjør( tre fire klemmer om dagen+ at vi sier vi er glad i hverandre)

Noe som også blir trukket frem er at jeg for et par år siden sto i dusjen å min sønn kom inn for å pusse tenner.

Sønnen min fikk av og til overnatte i min seng å det hente at jeg bare hadde undertøy på meg.

H#n omtaler meg som en kvalm overgriper som helt tydelig går langt over alle grenser..

Sier jeg ikke ser hva jeg gjør siden jeg selv ble missbrukt som barn. Å derfor gjør det samme med mitt barn.

Jeg blir også anklaget for å ha sex med min far, onkler, mor,søstre,behandlere++++

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nitty-gritty

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

• 100%ull

2

• frosken

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Høres ikke ut som noe særlig bra kjæreste du har.

er det slik at jeg er grenseoverskriden

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Hvorfor er du kjæreste med en som sier slikt til deg? Ditt forhold til din sønn høres helt normalt ut, og å bli anklaget for å ha sex med gud og hvermann, det må du ikke finne deg i. Det er veldig stygt av kjæresten din å si slikt, og hvis han faktisk tror det er sant, lider han av vrangforestillinger. Du kan umulig ha det bra sammen med en som tror/sier slikt til deg, så rådet mitt blir: Dump ham!

Skrevet

Uff, dette høres ikke greit ut - at han anklager deg for disse tingene.

Ut fra det du beskriver, så oppfører du deg helt normalt mot dine barn, mener nå jeg.

Vi gir også barna våre klemmer, og vi stryker/kiler dem på ryggen når de skal legge seg - da ligger en av oss voksne ofte sammen med dem i senga og prater litt og synger for dem.

Nå er det ikke ofte de sover i senga vår om natta lenger, men det hender.

Jeg og ungene er ganske åpne ift nakenhet - pappaen liker ikke å være naken på badet når barna er der. Helt greit det.

Barna våre er 7,5 år, 10 år og 12,5 år.

Skrevet

Hvorfor er du kjæreste med en som sier slikt til deg? Ditt forhold til din sønn høres helt normalt ut, og å bli anklaget for å ha sex med gud og hvermann, det må du ikke finne deg i. Det er veldig stygt av kjæresten din å si slikt, og hvis han faktisk tror det er sant, lider han av vrangforestillinger. Du kan umulig ha det bra sammen med en som tror/sier slikt til deg, så rådet mitt blir: Dump ham!

Det er fryktelig å bli anklaget for slikt,men jeg klarer ikke å gå heller..

Skrevet

Hva gir han deg av positive ting i hverdagen?

Er han pappa til gutten din?

Skrevet

er det slik at jeg er grenseoverskriden

Det vet vel bare du. Men høres ikke sånn ut nei.

Skrevet

Det eneste i dette innlegget som gjør at jeg er bekymret for dine omsorgsevner er at du er sammen med denne mannen (og utsetter sønnen din for han).

Skrevet

Uff, dette høres ikke greit ut - at han anklager deg for disse tingene.

Ut fra det du beskriver, så oppfører du deg helt normalt mot dine barn, mener nå jeg.

Vi gir også barna våre klemmer, og vi stryker/kiler dem på ryggen når de skal legge seg - da ligger en av oss voksne ofte sammen med dem i senga og prater litt og synger for dem.

Nå er det ikke ofte de sover i senga vår om natta lenger, men det hender.

Jeg og ungene er ganske åpne ift nakenhet - pappaen liker ikke å være naken på badet når barna er der. Helt greit det.

Barna våre er 7,5 år, 10 år og 12,5 år.

Kjæresten min truer meg med å kontakte barnevernet og ringe politiet ...

Det er godt å høre at dere kan ha et så avslappende forhold til barna deres.. jeg må kikke meg over skulderen når jeg skal gi mitt barn en klem

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Det blir nok vanskeligere å bli i lengden, han kommer til å trykke deg helt ned. Allier deg med noen, og bryt tvert. Når han ber om begrunnelse er den at du ikke kan leve med slike anklager. Du vil da heller ikke ha en kjæreste som er sammen med ei han mener er en overgriper? Hva sier det om han? Du vil få det mye bedre alene.

Skrevet

Det er ikke faren å jeg er klar over at dette ikke er det beste for sønnen min...

men så er det slik at jeg har disse trusslene hengende over meg

+ andre alvorlige trussler

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Og ikke minst: Det viktigste er at sønnen din vil få det mye bedre uten denne stefaren. Du må gjøre det slutt for din sønns skyld. Og det vil bevise at du setter din sønn foran alt og har god omsorg for han. At du lar han ha denne stefaren som ikke lar dere klemme ER meget dårlig omsorg. Er det noen som kan hjelpe deg med å gjøre det slutt?

Skrevet

Går ut ifra at det er mannen som skriver her. Og at anklageren er en dame.

Skrevet

Og ikke minst: Det viktigste er at sønnen din vil få det mye bedre uten denne stefaren. Du må gjøre det slutt for din sønns skyld. Og det vil bevise at du setter din sønn foran alt og har god omsorg for han. At du lar han ha denne stefaren som ikke lar dere klemme ER meget dårlig omsorg. Er det noen som kan hjelpe deg med å gjøre det slutt?

Går ut ifra at det er mannen som skriver her. Og at anklageren er dame.

Skrevet

Det blir nok vanskeligere å bli i lengden, han kommer til å trykke deg helt ned. Allier deg med noen, og bryt tvert. Når han ber om begrunnelse er den at du ikke kan leve med slike anklager. Du vil da heller ikke ha en kjæreste som er sammen med ei han mener er en overgriper? Hva sier det om han? Du vil få det mye bedre alene.

Jeg har forsøkt mange ganger å flytte..men jeg er redd

Skrevet

Det eneste i dette innlegget som gjør at jeg er bekymret for dine omsorgsevner er at du er sammen med denne mannen (og utsetter sønnen din for han).

Hvorfor tror alle det er HUN som skriver?

Skrevet

Går ut ifra at det er mannen som skriver her. Og at anklageren er en dame.

to damer

Gjest Kulla Gulla
Skrevet

Kjæresten min truer meg med å kontakte barnevernet og ringe politiet ...

Det er godt å høre at dere kan ha et så avslappende forhold til barna deres.. jeg må kikke meg over skulderen når jeg skal gi mitt barn en klem

Er det så at han truer deg, bør du ringe politiet. Det kan godt være at barnevernet også kan hjelpe deg i din situasjon. Hvorfor er du redd han skal ringe? Hvorfor ringer du ikke politiet selv? Du kan ringe et krisesenter og snakke med noen der. De kan gi deg gode råd med hensyn til å gå.

Skrevet

Er det så at han truer deg, bør du ringe politiet. Det kan godt være at barnevernet også kan hjelpe deg i din situasjon. Hvorfor er du redd han skal ringe? Hvorfor ringer du ikke politiet selv? Du kan ringe et krisesenter og snakke med noen der. De kan gi deg gode råd med hensyn til å gå.

Jeg blir ikke fysisk skadet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...